return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Playlist Paul Oakenfold
View this Thread in Original format
Tha Force
heeft iemand voor mij de tracklisting van paul Oakenfold @ Dance Department van gister??

alvast bedankt
magrec
wah lekker setje he veel aparte plaatjes (niet standaard 4 beat in de maat plaatjes)

2e plaat is emjay & asouter - transatlantik

ik denk dat hij de 3 andere platen van de undeeground sounds of the netherlands EP ook wel heeft gedraaid (kheb niet alles kunnen horen) aangezien deze platen op perfecto worden gereleased en daarom zou hij ook in kremlin komen draaien :)
Tha Force
waren idd behoorlijk wat aparte plaatjes!
Kep em wel helemaal gehoord, hep em ook op genomen (op tape, btje ouderwets I know)
maarre weet je maybe waar ik de volledige tracklisting kan vinde?
Biohazard
weet iemand waar ik die transatlantik plaat kan downloaden?
magrec
Die plaat van emjay kan ik nergens vinden maar omdat die EP nu is gereleased denk ik dat je hem wel snel ergens kan vinden.
WTB
Track 3 of 4 is een nummer met Jan Johnston volgens mij heet die plaat "Am I on Paul's?" of "Am I on Pause?".

WTB.
Tha Force
maarre weet iemand meer dan 2 tracks?
kep em nu weer opstaan en part 2 is et begonne (na de reclame), de laatste plaat voor de reclame is trouwens bes wel lekker dus weet iemand welke da is?
Maar weet iemand maybe waar ik em anders kan vinden?
WTB
quote:
Originally posted by Tha Force
de laatste plaat voor de reclame is trouwens bes wel lekker dus weet iemand welke da is?


Dat is het nummer dat ik bedoelde: Jan Johnston - Am I On Paul's. Check www.pauloakenfold.com klik op media en dan op Pauls top ten en je krijgt de huidige tien favoriete platen van Paul Oakenfold. Ik denk dat in dat lijstje de meeste nummers die hij gedraaid heeft wel staan.

WTB.
magrec
waar heb je die set gedownd??
Marco Harleman
Hij staat al op http://d2k.dedserver.org/index2.php dus.... Alleen jammer dat ze nog geen tracklist en cue file hebben, maar dat zal nog wel komen

magrec
misschien dat de laatste plaat die hij draaide heet:

Burrfunk - Welcome To The Real World


de vocals zingen de hele tijd:
welcome to the machine alleen ;)
wel een errug lekkere plaat zeg, das nou echt een trance plaat.
Raymond
Vindt het echt een suffe graf set!! :o Ben wel meer gewned van PAULIE........
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement