return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
פיגוע ליד הבית (pg. 2)
View this Thread in Original format
tr@nceoholic
איזה זונות הערבים האלה לא ראיתם בחדשות איזה ילדהיפה המחבל המסריח הרג בכפר סבא
eXeTik
quote:
Originally posted by tr@nceoholic
איזה זונות הערבים האלה לא ראיתם בחדשות איזה ילדהיפה המחבל המסריח הרג בכפר סבא


קוראים לה נועה... עכשיו חזרתי מהבית-חולים, ידידה שלי עדי ביטמן ישבה איתה על סיגריה בסיני ספיד ואז המחבל התחיל לירות עליהן.
נועה מתה מכדור אחד בגב, מזלה של עדי שהשיניים עצרו את הכדור.
אין לה עכשיו שיניים מקדימה והלשון שלה קרועה, חוצמזה הוא גם ירה בה מאחורה... מזלה שהכדור נעצר כמה ס"מ מהעורק הראשי של המפשעה.
יש כל הזמן פיגועים- אבל כשזה גיע לאנשים שאתה מכיר זה מתחיל לדבר אליך

אין ערבים - אין פיגועים!
TranceGiant
Holy !
See, thats the sad thing, in a time of so many piguim, when theres an attack with 8 injured u tell yourself "ah, rak pzuim? ma haketa?!".
What "injured" really means sometimes is kise galgalim, lost arms, no fingers etc.etc...Oh damn..ihope your friend will recover, send dash from austria, did u know Noa aswell?
Ariels
quote:
Originally posted by eXeTik


קוראים לה נועה... עכשיו חזרתי מהבית-חולים, ידידה שלי עדי ביטמן ישבה איתה על סיגריה בסיני ספיד ואז המחבל התחיל לירות עליהן.
נועה מתה מכדור אחד בגב, מזלה של עדי שהשיניים עצרו את הכדור.
אין לה עכשיו שיניים מקדימה והלשון שלה קרועה, חוצמזה הוא גם ירה בה מאחורה... מזלה שהכדור נעצר כמה ס"מ מהעורק הראשי של המפשעה.
יש כל הזמן פיגועים- אבל כשזה גיע לאנשים שאתה מכיר זה מתחיל לדבר אליך

אין ערבים - אין פיגועים!


?!!?!?! מאיפה אתה מכיר את עדי
...קראתי את השם שלה בעיתון וישר תפסתי תתיק ועפתי למאיר

עכשיו חזרתי משם, ההיתי איתה עד איזה 1 בלילה ועם אמא שלה אחותה ובעלה
של אחותה

"נתנו להם רובים בשביל האתגר"
eXeTik
quote:
Originally posted by Ariels


?!!?!?! מאיפה אתה מכיר את עדי
...קראתי את השם שלה בעיתון וישר תפסתי תתיק ועפתי למאיר

עכשיו חזרתי משם, ההיתי איתה עד איזה 1 בלילה ועם אמא שלה אחותה ובעלה
של אחותה

"נתנו להם רובים בשביל האתגר"


היית היום?....
באתי באיזה 19:30 והייתי שם עד 21, אז סילקו אותנו למה ניגמרו שעות הביקורים
Ariels
ב8 וחצי יצאתי מחורון, אני משער שהגעתי למאיר ב 11:30 או 12
חוצמזה נראה לך שאני אגיע משכם-פיתוח לבקר את עדי ומשהו יעצור אותי מלהכנס חוצמזה שאני מכיר אותה מאז שהיא היתה בכתה ז' היתה תקופה שהיא אשכרה היתה כמו אחותי או משהו כזה

קיצור לא ענית לי מאיפה אתה מכיר אותה
Ariels
? דבר איתי ב איסיקיו המספר שלי 63301118, מה שלך
eXeTik
הוספתי אותך, נמשיך משם...
Dj Moriano
quote:
Originally posted by eXeTik


היית היום?....
באתי באיזה 19:30 והייתי שם עד 21, אז סילקו אותנו למה ניגמרו שעות הביקורים


אחי אם הכרת את שניהן אני לא מקנא בך
אתה בטח סובל לאללה עכשיו....
eXeTik
לא הכרתי את נועה, רק את עדי...
התמונה הראשונה שעלתה לי בראש כשאמרו לי שהיא נפצעה זה המסיבה בפורים- רקדנו בניר אליהו, ופתאום לראות אותה ככה...

NyKoN
וואי
ששמעתי על הפיגוע ואחרי זה אמרו שנהרגה "נערה" אז לא יודעים מה זה נערה
זה יכול להיות מישהי בגיל שלי
ובדיוק ידידה מאוד טובה שלי גרה 2 ס"מ משם
ברחוב השרון ועוד כמה חברים שלי הולכים לשם עם ידידות שלהן לאכול באווזי קרוב לשם

באותו יום סיימתי ב12
אם חברים שלי לא היו הולכים איתי לטאוור רקורדס הייתי הולך לאווזי
זה באמת מתחיל לשנות כשזה קרוב לבית
Ariels
quote:
Originally posted by eXeTik
לא הכרתי את נועה, רק את עדי...
התמונה הראשונה שעלתה לי בראש כשאמרו לי שהיא נפצעה זה המסיבה בפורים- רקדנו בניר אליהו, ופתאום לראות אותה ככה...


?!?!!? היית בניר אליהו
!!!! גם אני
הייתי עם חולצה צהובה ומכנסיים כתומות, חבר שלי, איתי הוא זה שעמד לפני הקופות עם מעיל בצבע בז' ארוך כזה. עדי סיפרה לי שהיא ראתה אותי שמה אבל לא אמרה שלום
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement