return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
שאלה לגבי טראק ....More and More
View this Thread in Original format
Trancemania
יש טראק חדש שמסתובב לו בחוצות העיר ועוד לא קלטתי את השם שלו

שמעתי אותו במוב לפני שבועיים
וביום שישי האחרון בטי.אל.וי (עופר ניסים בסט משובח)

השורה המרכזית בשיר היא (קולות של אישה)

More... and more.. and more..and I just keep loving you
מישהו יודע ? ? ? :conf:
DjChook
אולי אתה מתכוון ל
Marc et claude - LOVIN U
יכול להיות ?
yahel222
quote:
Originally posted by DjChook
אולי אתה מתכוון ל
Marc et claude - LOVIN U
יכול להיות ?


אני בספק עם זה זה............זה ישןןןןן
טוב לא רשמת spoiled & zifo - more and more חחחחחח
אין לי מושג מזה....אם אני ישמע וידע אני יגיד
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by yahel222


אני בספק עם זה זה............זה ישןןןןן
טוב לא רשמת spoiled & zifo - more and more חחחחחח
אין לי מושג מזה....אם אני ישמע וידע אני יגיד




אם כבר הזכרת את הטראק הזה
מישהו יודע איפה אני יכול למצוא אותו???
את שני הגרסאות שלו...
eXeTik
quote:
Originally posted by Gil Shwarts




אם כבר הזכרת את הטראק הזה
מישהו יודע איפה אני יכול למצוא אותו???
את שני הגרסאות שלו...


Audiogalaxy
יש את הגירסה הרגילה ואת ה
Vocal mix

לא תהיה לך שום בעיה למצוא את שניהם שם
Gil Shwarts
אחי
יש עוד גרסאות
יש את
Jurgen Mix
שעדיין לא שמעתי
Dj Black-Dragon
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
אחי
יש עוד גרסאות
יש את
Jurgen Mix
שעדיין לא שמעתי


גיל אין גירסא של
Jurgen
פשוט אנשים חושבים שזו גירסא שלו כי הוא ניגן את הטראק בסט שלו ואנשים הורידו את הטראק מתןף הסט
לכן רשום
או
dj jurgen - spoiled & zigo - more & more
או
spoiked $ zigo - more $ more jurgen mix
אבל בתאכלס אין גירסא של יורגן לטראק הזה
oDrori
לי יש איזה סידי איתו שמצתאתי בחור בשחור
:D
אממממ אם אתה מחפש אותו על ויניל... נראה לי ב-

Frontstage.com
יש...


: (יש לשיר את גרסאות (לא כולל השורט קאטס למיניהן

Instrumental mix (שבע שש דקות או משהו כזה)
Vocal mix (7:15 - 7:22)
Flickman remix לא זוכר את האורך אבל אני לא אוהב אותו...
אולי זה מה שאתה מחפש גיל... זה כזה רמיקס עם ברייקביט ופיל מוזר, נראה לי שהרמיקס של יורגן זה
Mislabel
.של הפליקמן רמיקס

הכל מקרה, עדיין לא נפתרה השאלה של האיש... איזה טראק חדש יש את הליין הזה?
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by Dj Black-Dragon


גיל אין גירסא של
Jurgen
פשוט אנשים חושבים שזו גירסא שלו כי הוא ניגן את הטראק בסט שלו ואנשים הורידו את הטראק מתןף הסט
לכן רשום
או
dj jurgen - spoiled & zigo - more & more
או
spoiked $ zigo - more $ more jurgen mix
אבל בתאכלס אין גירסא של יורגן לטראק הזה



אני באמת חושב לקנות את הויניל של הטראק הזה
הוא אמנם ישן אבל הוא בטוח ירים כל מסיבה
eXeTik
quote:
Originally posted by Gil Shwarts



אני באמת חושב לקנות את הויניל של הטראק הזה
הוא אמנם ישן אבל הוא בטוח ירים כל מסיבה


אחוש!

MoSH_MaN
יש גירסא של יורגן אבל זה סתם אדיט מסריח


ולגבי השיר שאתה מחפש זה לא

more &more

של
z-go &spoild

כי המילים שם זה בכלל

Where ever you go,when ever you go bring it to me baby ,I just want more and more...
DjChook
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
Where ever you go,when ever you go bring it to me baby ,I just want more and more...


אוי זה מעלה זכרונות, איזה טראק מדהים

קיצר, לפני איזה שנה צדתי גרסאות של השיר
מצאתי נראה לי איזה רמיקס שאני לא זוכר את שמו
אבל בעיקרון מצאתי רק גרסאות גרועות של השיר
הווקל הכי יפה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement