|
שאלה לגבי טראק ....More and More
|
View this Thread in Original format
| Trancemania |
יש טראק חדש שמסתובב לו בחוצות העיר ועוד לא קלטתי את השם שלו
שמעתי אותו במוב לפני שבועיים
וביום שישי האחרון בטי.אל.וי (עופר ניסים בסט משובח)
השורה המרכזית בשיר היא (קולות של אישה)
More... and more.. and more..and I just keep loving you
מישהו יודע ? ? ? :conf: |
|
|
| DjChook |
אולי אתה מתכוון ל
Marc et claude - LOVIN U
יכול להיות ? |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by DjChook
אולי אתה מתכוון ל
Marc et claude - LOVIN U
יכול להיות ? |
אני בספק עם זה זה............זה ישןןןןן
טוב לא רשמת spoiled & zifo - more and more חחחחחח
אין לי מושג מזה....אם אני ישמע וידע אני יגיד |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by yahel222
אני בספק עם זה זה............זה ישןןןןן
טוב לא רשמת spoiled & zifo - more and more חחחחחח
אין לי מושג מזה....אם אני ישמע וידע אני יגיד |
אם כבר הזכרת את הטראק הזה
מישהו יודע איפה אני יכול למצוא אותו???
את שני הגרסאות שלו... |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
אם כבר הזכרת את הטראק הזה
מישהו יודע איפה אני יכול למצוא אותו???
את שני הגרסאות שלו... |
Audiogalaxy
יש את הגירסה הרגילה ואת ה
Vocal mix
לא תהיה לך שום בעיה למצוא את שניהם שם |
|
|
| Gil Shwarts |
אחי
יש עוד גרסאות
יש את
Jurgen Mix
שעדיין לא שמעתי |
|
|
| Dj Black-Dragon |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
אחי
יש עוד גרסאות
יש את
Jurgen Mix
שעדיין לא שמעתי |
גיל אין גירסא של
Jurgen
פשוט אנשים חושבים שזו גירסא שלו כי הוא ניגן את הטראק בסט שלו ואנשים הורידו את הטראק מתןף הסט
לכן רשום
או
dj jurgen - spoiled & zigo - more & more
או
spoiked $ zigo - more $ more jurgen mix
אבל בתאכלס אין גירסא של יורגן לטראק הזה |
|
|
| oDrori |
לי יש איזה סידי איתו שמצתאתי בחור בשחור
:D
אממממ אם אתה מחפש אותו על ויניל... נראה לי ב-
Frontstage.com
יש...
: (יש לשיר את גרסאות (לא כולל השורט קאטס למיניהן
Instrumental mix (שבע שש דקות או משהו כזה)
Vocal mix (7:15 - 7:22)
Flickman remix לא זוכר את האורך אבל אני לא אוהב אותו...
אולי זה מה שאתה מחפש גיל... זה כזה רמיקס עם ברייקביט ופיל מוזר, נראה לי שהרמיקס של יורגן זה
Mislabel
.של הפליקמן רמיקס
הכל מקרה, עדיין לא נפתרה השאלה של האיש... איזה טראק חדש יש את הליין הזה? |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by Dj Black-Dragon
גיל אין גירסא של
Jurgen
פשוט אנשים חושבים שזו גירסא שלו כי הוא ניגן את הטראק בסט שלו ואנשים הורידו את הטראק מתןף הסט
לכן רשום
או
dj jurgen - spoiled & zigo - more & more
או
spoiked $ zigo - more $ more jurgen mix
אבל בתאכלס אין גירסא של יורגן לטראק הזה |
אני באמת חושב לקנות את הויניל של הטראק הזה
הוא אמנם ישן אבל הוא בטוח ירים כל מסיבה |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
אני באמת חושב לקנות את הויניל של הטראק הזה
הוא אמנם ישן אבל הוא בטוח ירים כל מסיבה |
אחוש! |
|
|
| MoSH_MaN |
יש גירסא של יורגן אבל זה סתם אדיט מסריח
ולגבי השיר שאתה מחפש זה לא
more &more
של
z-go &spoild
כי המילים שם זה בכלל
Where ever you go,when ever you go bring it to me baby ,I just want more and more... |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
Where ever you go,when ever you go bring it to me baby ,I just want more and more... |
אוי זה מעלה זכרונות, איזה טראק מדהים
קיצר, לפני איזה שנה צדתי גרסאות של השיר
מצאתי נראה לי איזה רמיקס שאני לא זוכר את שמו
אבל בעיקרון מצאתי רק גרסאות גרועות של השיר
הווקל הכי יפה |
|
|
|
|