|
Jose Amnesia Feat Jennifer Rene - Louder
|
View this Thread in Original format
| TTman |
???מישהו אולי יודע מתי הדבר המדהים הזה אמור להשתחרר
וגם החדש של ארמין
Armin van Buuren Vs. Herman Brood - Saturday Night
!תודה |
|
|
| DJMIKE |
| לא יודע מתי משתחרר, אבל הרימקס של רוברט ניקסון לוקח את האוריגינל בגדול... לדעתי :) |
|
|
| Glenn-Holmes |
הגרסה המקורית של לאודר = יור לאבינג ארמס עם מילים אחרות....
לא מתאים לחוזה אמנזיה...
והקטע של ארמין מצוין! אני מאוד אהבתי |
|
|
| DvJ |
| אם אני לא טועה בנובמבר עם הרמיקס של בלייק ג'ארל... |
|
|
| TTman |
Jose Amnesia Feat Jennifer Rene - Louder (Original Mix)
יש לי את הפרומו של זה
:D :D :D :D
!!!!!!!!!!!!!!סוף סוף
מי שרוצה שיגיד |
|
|
| .A.Y. |
| quote: | Originally posted by TTman
Jose Amnesia Feat Jennifer Rene - Louder (Original Mix)
יש לי את הפרומו של זה
:D :D :D :D
!!!!!!!!!!!!!!סוף סוף
מי שרוצה שיגיד |
אומר:p
אבל עדיף בפרטי אני חושב |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by .A.Y.
אומר:p
אבל עדיף בפרטי אני חושב |
מחכה לך בפרטי :eyespop: |
|
|
| .A.Y. |
תותח!
(גם אתה וגם חוזה אמנזיה חחח)
הבנאדם השתפר מאוד לדעתי בשנה-שנתיים האחרונות |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by .A.Y.
תותח!
(גם אתה וגם חוזה אמנזיה חחח)
הבנאדם השתפר מאוד לדעתי בשנה-שנתיים האחרונות |
אני חושב שהוא היה מצויין גם בעבר...דבר אחד בטוח
לאודר זה ממש לא דוגמא לשיפור שלו.... |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
אני חושב שהוא היה מצויין גם בעבר...דבר אחד בטוח
לאודר זה ממש לא דוגמא לשיפור שלו.... |
אילן, לדעתי אתה טועה
:D
זה אחד הדברים היותר יפים שיצאו השנה |
|
|
| .A.Y. |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
אני חושב שהוא היה מצויין גם בעבר...דבר אחד בטוח
לאודר זה ממש לא דוגמא לשיפור שלו.... |
גם בעבר הוא היה טוב אבל ממה שאני זוכר הוא שינה סגנון לגמרי
נכנס יותר עמוק לכיוון הפרוג
והרבה אמנים אחרים שעשו שינוי כזה לא הראו תוצאות יפות (כמו קוסמיק גייט)
לעומת חוזה אמנזיה שעוד לא הצליח לאכזב אותי..
ויש לו עוד קטע פרוג חדש שמנוגן הרבה ע"י מרקוס שולץ ברח לי השם שלו
טראק מצויןן
אבל גם לאודר ענק לדעתי |
|
|
| DvJ |
| quote: | Originally posted by .A.Y.
גם בעבר הוא היה טוב אבל ממה שאני זוכר הוא שינה סגנון לגמרי
נכנס יותר עמוק לכיוון הפרוג
והרבה אמנים אחרים שעשו שינוי כזה לא הראו תוצאות יפות (כמו קוסמיק גייט)
לעומת חוזה אמנזיה שעוד לא הצליח לאכזב אותי..
ויש לו עוד קטע פרוג חדש שמנוגן הרבה ע"י מרקוס שולץ ברח לי השם שלו
טראק מצויןן
אבל גם לאודר ענק לדעתי |
Outsiders |
|
|
|
|