return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
Jose Amnesia Feat Jennifer Rene - Louder
View this Thread in Original format
TTman
???מישהו אולי יודע מתי הדבר המדהים הזה אמור להשתחרר

וגם החדש של ארמין
Armin van Buuren Vs. Herman Brood - Saturday Night

!תודה
DJMIKE
לא יודע מתי משתחרר, אבל הרימקס של רוברט ניקסון לוקח את האוריגינל בגדול... לדעתי :)
Glenn-Holmes
הגרסה המקורית של לאודר = יור לאבינג ארמס עם מילים אחרות....
לא מתאים לחוזה אמנזיה...

והקטע של ארמין מצוין! אני מאוד אהבתי
DvJ
אם אני לא טועה בנובמבר עם הרמיקס של בלייק ג'ארל...
TTman
Jose Amnesia Feat Jennifer Rene - Louder (Original Mix)
יש לי את הפרומו של זה
:D :D :D :D
!!!!!!!!!!!!!!סוף סוף


מי שרוצה שיגיד
.A.Y.
quote:
Originally posted by TTman
Jose Amnesia Feat Jennifer Rene - Louder (Original Mix)
יש לי את הפרומו של זה
:D :D :D :D
!!!!!!!!!!!!!!סוף סוף


מי שרוצה שיגיד



אומר:p
אבל עדיף בפרטי אני חושב
TTman
quote:
Originally posted by .A.Y.
אומר:p
אבל עדיף בפרטי אני חושב


מחכה לך בפרטי :eyespop:
.A.Y.
תותח!
(גם אתה וגם חוזה אמנזיה חחח)
הבנאדם השתפר מאוד לדעתי בשנה-שנתיים האחרונות
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by .A.Y.
תותח!
(גם אתה וגם חוזה אמנזיה חחח)
הבנאדם השתפר מאוד לדעתי בשנה-שנתיים האחרונות


אני חושב שהוא היה מצויין גם בעבר...דבר אחד בטוח
לאודר זה ממש לא דוגמא לשיפור שלו....
TTman
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
אני חושב שהוא היה מצויין גם בעבר...דבר אחד בטוח
לאודר זה ממש לא דוגמא לשיפור שלו....



אילן, לדעתי אתה טועה
:D

זה אחד הדברים היותר יפים שיצאו השנה

.A.Y.
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
אני חושב שהוא היה מצויין גם בעבר...דבר אחד בטוח
לאודר זה ממש לא דוגמא לשיפור שלו....


גם בעבר הוא היה טוב אבל ממה שאני זוכר הוא שינה סגנון לגמרי
נכנס יותר עמוק לכיוון הפרוג
והרבה אמנים אחרים שעשו שינוי כזה לא הראו תוצאות יפות (כמו קוסמיק גייט)
לעומת חוזה אמנזיה שעוד לא הצליח לאכזב אותי..
ויש לו עוד קטע פרוג חדש שמנוגן הרבה ע"י מרקוס שולץ ברח לי השם שלו
טראק מצויןן
אבל גם לאודר ענק לדעתי
DvJ
quote:
Originally posted by .A.Y.
גם בעבר הוא היה טוב אבל ממה שאני זוכר הוא שינה סגנון לגמרי
נכנס יותר עמוק לכיוון הפרוג
והרבה אמנים אחרים שעשו שינוי כזה לא הראו תוצאות יפות (כמו קוסמיק גייט)
לעומת חוזה אמנזיה שעוד לא הצליח לאכזב אותי..
ויש לו עוד קטע פרוג חדש שמנוגן הרבה ע"י מרקוס שולץ ברח לי השם שלו
טראק מצויןן
אבל גם לאודר ענק לדעתי



Outsiders
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement