|
Dj Ince - Bankrobber
|
View this Thread in Original format
| Sh!fty |
'k heb ook nog es wat zitten prullen in FL :p
Dj Ince - Bankrobber
Genre: Tech-trance
Duur: 6.14
Commentaar is meer dan welkom :) |
|
|
| domineesje |
| in de vuilbak gesmeten :o |
|
|
| Tomorrow Traxx |
| Redelijk eentonig imo en die square begint ook snel tegen te steken. |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by domineesje
in de vuilbak gesmeten :o |
OMG!
meest opbouwende kritiek ooit?:p |
|
|
| Jasperovitsj |
| Ligt dat nu aan mij, of heeft dit nummer amper een hoorbare kick? :conf: |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Ligt dat nu aan mij, of heeft dit nummer amper een hoorbare kick? :conf: |
| quote: | Originally posted by domineesje
in de vuilbak gesmeten :o |
doe dat niet gauw ;) |
|
|
| Sh!fty |
| quote: | Originally posted by domineesje
in de vuilbak gesmeten :o |
achja, tis wel eerlijk
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Ligt dat nu aan mij, of heeft dit nummer amper een hoorbare kick? :conf: |
kan zijn, in FL klinkt die echt wel luider. Het geluid wordt nogal vervormd door te exporteren :( |
|
|
| Hydra |
| Probeer eens te exporteren als WAV en dan handmatig om te zetten naar MP3 met bv LAME. Naar't schijnt geeft dat betere resultaten. |
|
|
| Bl@ckOut |
| quote: | Originally posted by Bertn
OMG!
meest opbouwende kritiek ooit?:p |
Gij moet spreken :p |
|
|
| Bertn |
| soms heb ik van die dagen:p |
|
|
|
|