|
Christian Zechner joins "Neo & Farina"
|
View this Thread in Original format
| nephilim |
| Da var det klart; jeg er veldig stolt over å kunngjøre at jeg nå har tatt over rollen som "Neo" i den kjente UK-baserte trancegruppa "Neo & Farina". En helt ny EP er i produksjon i skrivende stund, og vi har flere kommende prosjekter sammen. So stay tuned for more info :) |
|
|
| KrissO |
Gode nyheter! Savner Neo & Farina prosjektet... og ikke minst Nephilim. Så dette blir interessant ;)
Hva skjedde med å slutte trance btw ? hehe ;) |
|
|
| nephilim |
:haha: Vet jeg sa jeg skulle slutte, men plutselig skjedde det så mye jeg ikke kunne si nei til :D
Fikk 3 remix requests uka etter at jeg "slutta" så da blei jeg dratt inn i det igjen. Det ligger nok i blodet :) |
|
|
| dj_alfi |
| quote: | Originally posted by nephilim
:haha: Vet jeg sa jeg skulle slutte, men plutselig skjedde det så mye jeg ikke kunne si nei til :D
Fikk 3 remix requests uka etter at jeg "slutta" så da blei jeg dratt inn i det igjen. Det ligger nok i blodet :) |
dablir jeg nye farina da? :conf: |
|
|
| nephilim |
| quote: | Originally posted by dj_alfi
dablir jeg nye farina da? :conf: |
javel?
:stongue: |
|
|
| dj_alfi |
| quote: | Originally posted by nephilim
javel?
:stongue: |
ja :P |
|
|
|
|