return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway

 
Christian Zechner joins "Neo & Farina"
View this Thread in Original format
nephilim
Da var det klart; jeg er veldig stolt over å kunngjøre at jeg nå har tatt over rollen som "Neo" i den kjente UK-baserte trancegruppa "Neo & Farina". En helt ny EP er i produksjon i skrivende stund, og vi har flere kommende prosjekter sammen. So stay tuned for more info :)
KrissO
Gode nyheter! Savner Neo & Farina prosjektet... og ikke minst Nephilim. Så dette blir interessant ;)

Hva skjedde med å slutte trance btw ? hehe ;)
nephilim
:haha: Vet jeg sa jeg skulle slutte, men plutselig skjedde det så mye jeg ikke kunne si nei til :D
Fikk 3 remix requests uka etter at jeg "slutta" så da blei jeg dratt inn i det igjen. Det ligger nok i blodet :)
dj_alfi
quote:
Originally posted by nephilim
:haha: Vet jeg sa jeg skulle slutte, men plutselig skjedde det så mye jeg ikke kunne si nei til :D
Fikk 3 remix requests uka etter at jeg "slutta" så da blei jeg dratt inn i det igjen. Det ligger nok i blodet :)


dablir jeg nye farina da? :conf:
nephilim
quote:
Originally posted by dj_alfi
dablir jeg nye farina da? :conf:


javel?
:stongue:
dj_alfi
quote:
Originally posted by nephilim
javel?
:stongue:


ja :P
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement