|
Party kleding... (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by aphex
wat is er fagget aan "i'm a dj" ?
tenzij dat het een roze stringbody is + afgeknipt superkort spijker(korte)broekje waar je beide ballen onderuit hangen..
oh oeps :) |
ja sorry ik had meer zon hartje in me hoofd weetje.. met van die lampjes.. en dan op zon zwart wielrenpakjesachtig stofje.. fijn..
maar die dj lampjes enzow.. heb k ook al genoeg gezien.. best lullig als je iemand tegenkomt die tzelfde aanheeft :p |
|
|
| Eye-Riz |
| daar heb je helemaal gelijk in. zal niet gebeuren met roze bloesjes :P |
|
|
| aphex |
| oooh behave! :whip: :stongue: |
|
|
| Donna |
ik wil online shops zonder creditcard!!
k haat winkelen en vooral passen,gimme online shopsssss:D |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
daar heb je helemaal gelijk in. zal niet gebeuren met roze bloesjes :P |
lol.. das anders ;) |
|
|
| Little Theseus |
ok, je hebt idd clubwarehouse, is mij een beetje tegengevallen, nieuw gebouw, eigenaar kon niet eens nederlands, kleine collectie. In de kalverstraat heb je 2 zaken; Rythm import en Forza! .
Rythm Import zit aan de rechterzijde als je naar de dam loopt en is te herkennen aan de stroboscoop die altijd aanstaat. Beneden is het een platenzaak en boven een winkel met allemaal freaky shirts, ringen, glowstuff etc. etc.
Forza! is een winkel met de meest vette broeken. Ik heb daar 1 keer een unieke broek aangehad (proefmodel) die echt meesterlijk tof was, het enige nadeel, hij was te klein :(. IIG voor je partypants moet je daar zijn.
Verder is er nog de Shake Down op nieuwendijk. Je komt m vast tegen als je naar de Mid-town loopt. Bij shake down hadden ze als eerste die lcd schermpjes voor op t-shirts, en die hebben ze nog steeds. Mijn favoriet eigenlijk; enorm vette shirts en ook een aantal gafe broeken, en de gast die er werkt en ALTIJD engels praat, kan ook nederlands maar vind Engels leuker om te praten, omdat het toffer overkomt :D:D
Ik hoop dat je hier wat aan hebt!! |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
ok, je hebt idd clubwarehouse, is mij een beetje tegengevallen, nieuw gebouw, eigenaar kon niet eens nederlands, kleine collectie. In de kalverstraat heb je 2 zaken; Rythm import en Forza! .
Rythm Import zit aan de rechterzijde als je naar de dam loopt en is te herkennen aan de stroboscoop die altijd aanstaat. Beneden is het een platenzaak en boven een winkel met allemaal freaky shirts, ringen, glowstuff etc. etc.
Forza! is een winkel met de meest vette broeken. Ik heb daar 1 keer een unieke broek aangehad (proefmodel) die echt meesterlijk tof was, het enige nadeel, hij was te klein :(. IIG voor je partypants moet je daar zijn.
Verder is er nog de Shake Down op nieuwendijk. Je komt m vast tegen als je naar de Mid-town loopt. Bij shake down hadden ze als eerste die lcd schermpjes voor op t-shirts, en die hebben ze nog steeds. Mijn favoriet eigenlijk; enorm vette shirts en ook een aantal gafe broeken, en de gast die er werkt en ALTIJD engels praat, kan ook nederlands maar vind Engels leuker om te praten, omdat het toffer overkomt :D:D
Ik hoop dat je hier wat aan hebt!! |
Bij shake down heb ik die gele broek vanmij gekocht die gozer praatte idd engels jemig wat was dat ouwhoeren met die man.
Bij cyberdog kun je ook leuke kleertjes kopen (als je minimaal 300 gulden voor een shirtje overhebt waar bijna iedereen al in loopt :eyes: :rolleyes: ) die forza en rhytm import die ken ik nog niet maarja zo vaak ga ik niet naar amsterdam. |
|
|
| Optimus |
| forza... is dat met een neger en een turk in de zaak? |
|
|
| Eye-Riz |
| die gast voor in de winkel praat misschien ook wel Engels omdat die in de platenzaak achterin Engels zijn... tegen mij praat ie gewoon Nederlands hoor :p |
|
|
| magrec |
Het zal wel aan mijn accent liggen,
ey heb oe nou nog wat leuke ploaties? zuln we gien zupn?
Tsja engels verstaat iedereen he ;) |
|
|
| Smirnoff |
heb nog steeds niks kunnen vinden ......
moet wel voor 29 april !
binnenkort maar eens naar A,dam denk ik |
|
|
|
|