|
Vakantiefototjes uit Afrika
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
Oke, Harmen bedankt voor de webspace, hier was het dus allemaal voor: mijn vakantiefototjes! Ben benieuwd wat jullie er van vinden! De hele riedel staat HIER!!!, hieronder een verkorte (en verkleinde) weergave! Reisverslag stond overigens hier.
(Maybe spam, maar ik ben gewoon blij met mijn foto's en ik hou het ervan omdat aan andere mensen te laten zien :p)

De victoria falls (aan de zimbadwaanse kant waar er meer dan een pisstraal naar beneden komt).












Min maal min is toch positief......?

Verplichte foto natuurlijk :D

Walvis-rugslag!

Tsja, dit is uit een museum, maar nog TE zichtbaar in (zuid) Afrika.

Wijnproeven, ook een must..maar ik hou niet van wijn :D
 |
|
|
| basd |
| Nice.. wel een aantal herkenbare plaatjes! |
|
|
| AirPole |
Mooie foto's man!!
Vooral die aap op de 3e foto vind ik erg mooi gefotografeerd. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by AirPole
Vooral die aap op de 3e foto vind ik erg mooi gefotografeerd. |
Als ik hier nog mod was geweest had je nu een ban gehad :clown:
Maar bedankt voor het compliment verder ;) |
|
|
| Remy D |
| echt heel indrukwekkend ziet het er uit, kan me we voorstellen dat je echt een SUPERTIJD heb gehad. Foto's zijn super hier. Zal morgen op mijn gemak alle foto's gaan bekijken. :) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Remy D
echt heel indrukwekkend ziet het er uit, kan me we voorstellen dat je echt een SUPERTIJD heb gehad. Foto's zijn super hier. Zal morgen op mijn gemak alle foto's gaan bekijken. :) |
Nah, viel een beeeeeeeeeetje tegen omdat de groep NIET leuk was (onze eerste groepsreis, verder aan het backpacken geweest) en het TE veel rijden was. Maar het moet nog even landen allemaal dat het toch wel leuk was ;) |
|
|
| Creamfields23 |
Leuke foto's Bram!
Zo te zien ook wel divers, niet alleen maar surviven in the bush bush :D
Beetje met zo'n quad door de woestijn trekken, wijntje proeven, cultuur snuiven en al het wild, vet man :eyes:
Vraagie op die eerste foto wat doen die mensen daar bovenop die berg. Zijn het toeristen of wat?
Editje:
Wat een uitzicht man, housemuziekje erbij en chillen :eyespop: |
|
|
| SnuggLe |
| Toeristen. Is bij de Victoria Watervallen aan de kant van Zimbadwe. Aan de kant waar wij waren, de kant van Zambia, was het een klein pisstraaltje. Dit zijn toeristen die blijkbaar veel geld betaald hebben om daar te kunnen/mogen staan. Zijn vaak van die 'champagetours' ofzo. |
|
|
| AirPole |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Als ik hier nog mod was geweest had je nu een ban gehad :clown:
Maar bedankt voor het compliment verder ;) |
Ach joh, ik bedoel er verder niks mee, tis alleen maar een grapje. Maar inderdaad, zoals ik al zei: hele mooie foto's. Vooral die van die zebra :toocool: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Creamfields23
Editje:
Wat een uitzicht man, housemuziekje erbij en chillen :eyespop: |
Nou, dat was niet echt te doen, want het WAAIDE keihard....iedereen had dik vet zand in zijn bek en alles, dat was niet leuk :clown: |
|
|
| MennoB |
Mooie foto's hoor!!
Stond er op dat bord van Cape The Good Hope nog steeds dat teken van MTV The Trip? :D |
|
|
| vtec junkie |
| wow - you lived my dream.:eyes: |
|
|
|
|