return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
Coldware (the guys who remix Armin - Communication)
View this Thread in Original format
Emmanuel B
במקרה ולא זיהיתם אני מנו, עמנואל מההרכב COLDWARE
אתם מכירים יותר בתור אלו שעשו את הרימיקס שעדיין לא השתחרר :)
ל:
Armin - Communication (Coldware Cold Remix) זה הרימיקס שהוא מנגן כל השנה כבר וזה מה שהוא ניגן גם בטראנס אנרג'י :> בכל מקרה.. כולכם מוזמנים לקרוא את הדבר הבא:

טוב אז קודם כל :) עדכנו את האתר שלנו במה שקשור בטרקים... בצד שמאל יש נגן שקופץ כזה
הטרק הראשון.. Yankle vs. Maori - Traveling (Coldware Remix) שישתחרר ב 2007 בינואר, ב
FRACTION RECORDS ביחד עם המיקסים המקוריים המטורפים ;)

הטרק השני שעודכן ותוכלו לקרוא על זה בחדשות שרשמנו באתר (NEWS)
Coldware - Invert (Coldware Cold Remix) שישתחרר בקרוב ב.. :)
תסתכלו באתר
http://www.coldware-music.com/

כמוכן למי שרוצה ומעוניין אתם מוזמנים ואפילו נשמח אם כל אחד ואחד מכם יקדיש דקה אחת בשבילנו
יכנס ל Guestbook בצד שמאל, ירשום את השם שלו או את הכינוי וירשום לנו משהו קטן ב GUESTBOOK
הלוא הוא הספר חתימות של כל מי שנכנס לאתר :>

למי שיהיה מעוניין לשמוע את זה ולחוות דיעה/לדרג מוזמן להכנס גם ל www.myspace.com/coldware
:)
Shahar
אבל מה עם הרמיקס לקומיוניקישן?
.A.Y.
תותחים!
כל מסיבה של 99זון שתיקלטתם פירקתם תמקום
רייס אוף ארייס אחד הטראקים החזקים
cluBBer
כבוד

טראק שמתנגן ברקע באתר, חזק ביותר
Glenn-Holmes
עמנואל סוף סוף אתם מקדישים קצת זמן כדי לכתוב גם כאן :)
אני יבדוק את האתר בסוף שבוע
עלו והצליחו!
נפגש בארמין עוד חודש :D
אתם עוזרים לי להחזיק תשלט? :p
Emmanuel B
אחי בלי נדר אם יסתדר עם המבחן אני עושה פסיכומטרי אני איתך שם עם השלט :>
אני גם צריך לדבר עם הארמין המצחיק הזה ;)
ובטח שאני רושם פה אחי, מפעם לפעם, אני בקושי רושם בפורומים כי אני לומד עכשיו והכל אז אין לי זמן לנשום... תסתכל על השעה עכשיו אחי בדיוק חזרתי מהעבודה אחי וישר ללמוד עכשיו :X
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Emmanuel B
אחי בלי נדר אם יסתדר עם המבחן אני עושה פסיכומטרי אני איתך שם עם השלט :>
אני גם צריך לדבר עם הארמין המצחיק הזה ;)
ובטח שאני רושם פה אחי, מפעם לפעם, אני בקושי רושם בפורומים כי אני לומד עכשיו והכל אז אין לי זמן לנשום... תסתכל על השעה עכשיו אחי בדיוק חזרתי מהעבודה אחי וישר ללמוד עכשיו :X


וואוו זה יותר גרוע ממני... אני יוצא עכשיו ללימודים + עבודה ויגיע הביתה ב- 12ורבע בערך

הכי חשוב יש לי כבר בן אדם אחד שעוזר להרים את השלט :)
YoraY
כבוד אנשים אוהבים אתכם תמשיכו בעבודתכם המבורכת
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement