return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > DJing / Production / Promotion > Music Producers Promotion

 
Coldware (the guys who remix Armin - Communication)
View this Thread in Original format
Emmanuel B
Hey everybody, i'm Emmanuel B. from Coldware.
we are the Coldware who remixed Armin - Communication (Coldware Cold Remix) that hasnt been out yet. we would like to welcome you all to visit our new website and leave us a msg in our Guestbook, as well we would like you to visit our my space as well. it means a lot to us as we are working on new projects and some you could hear on our website and some else on our myspace... so please do visit :>
those are the links:

http://www.coldware-music.com
http://www.myspace.com/coldware

for the people that read hebrew:
במקרה ולא זיהיתם אני מנו, עמנואל מההרכב COLDWARE
אתם מכירים יותר בתור אלו שעשו את הרימיקס שעדיין לא השתחרר :)
ל:
Armin - Communication (Coldware Cold Remix) זה הרימיקס שהוא מנגן כל השנה כבר וזה מה שהוא ניגן גם בטראנס אנרג'י :> בכל מקרה.. כולכם מוזמנים לקרוא את הדבר הבא:

טוב אז קודם כל :) עדכנו את האתר שלנו במה שקשור בטרקים... בצד שמאל יש נגן שקופץ כזה
הטרק הראשון.. Yankle vs. Maori - Traveling (Coldware Remix) שישתחרר ב 2007 בינואר, ב
FRACTION RECORDS ביחד עם המיקסים המקוריים המטורפים ;)

הטרק השני שעודכן ותוכלו לקרוא על זה בחדשות שרשמנו באתר (NEWS)
Coldware - Invert (Coldware Cold Remix) שישתחרר בקרוב ב.. :)
תסתכלו באתר
http://www.coldware-music.com/

כמוכן למי שרוצה ומעוניין אתם מוזמנים ואפילו נשמח אם כל אחד ואחד מכם יקדיש דקה אחת בשבילנו
יכנס ל Guestbook בצד שמאל, ירשום את השם שלו או את הכינוי וירשום לנו משהו קטן ב GUESTBOOK
הלוא הוא הספר חתימות של כל מי שנכנס לאתר :>

למי שיהיה מעוניין לשמוע את זה ולחוות דיעה/לדרג מוזמן להכנס גם ל www.myspace.com/coldware
:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement