|
Djmag Top100 Results 2006 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| YoraY |
מי זה די ג'י דן!?
שלום אגב חזרתי אפטר:P |
|
|
| DvJ |
| quote: | Originally posted by YoraY
מי זה די ג'י דן!?
שלום אגב חזרתי אפטר:P |
Dj Dan
אמרקאי שמנגן אם אני לא טועה טכנו עד לאהוס....
כמו שאצלנו הצביעו לעופר הזה כל הישראלים אז בארהב הרב הצביעו לו...
הוא אמור להיות בערך בין 100-80 בעולם...
וקריסטופר לורנס זה עוד איכשהו בסדר
גם אמרקאי שמנגן טראנס עד לפסיי והופיע בתוכנית של מרכוס שולץ פעמיים
אבל עדין לא אומר להיות איפשהו עכשיו....
ולפי זה נראה שהמצעד הזה לא רלוונטי כבר וזה פשוט עלוב לראות את עופר ניסים במקום שהוא אני בספק אם מישהו מחוץ לישראלל הצביע לו...... |
|
|
| YoraY |
כן תכלס השנה באמת ביזיון...
חוץ מהפלאשים כבוד :D
ואינפקטד גם, עושים שם טוב לישראל |
|
|
| omergunr |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
68. SIMON POSFORD NE
סימון דיג'י נשמה !!! |
|
|
| §chop¥ |
| quote: | Originally posted by YoraY
כן תכלס השנה באמת ביזיון...
חוץ מהפלאשים כבוד :D
ואינפקטד גם, עושים שם טוב לישראל |
ממש לא...
ככה רואים שאין שום קשר בין האהדה של חולי המוזיקה האלקטרונית לבין המצעד...
עם כל הרצון הטוב כולנו יודעים שיש דייג'יים יותר איכותיים, מספיק להסתכל על מקום 29 בשביל להבין את זה !!!!!:whip: |
|
|
| MASTERsplinter |
אולי הגיע הזמן שיחזירו את זה לבעלי דעה אמיתית ורלוונטית
או שיחזירו את זה לדואר רגיל
מי שלא באמת אכפת לו לא ישקיע..
סוג של בדיחה הדירוג השנה.
דבר אחרון לסוף..
אפשר שארמין יקח ראשון כבר!? |
|
|
| uzi |
******* כתבה: סוגר חשבון עם המצעד - אחת ולתמיד! ********
קראתי היום את כל המצעד של התקליטנים ותאמינו לי אין כל חדש במערב! כל שנה אני נדהם לגלות כמה המצעד הזה מושפע מספאם! טונות של הצבעות סתמיות לחלוטין! שלא נדבר על זה שאפשר להצביע מספר פעמים! ממש דפוק! עם כל הכבוד לכל התקליטנים, אי אפשר לשים אותם ליד שמות ותיקים עם הופעות בכל העולם! זה לא בפורפורציה בכלל! אני באמת מפרגן לכל הישראלים - גם לאללה שאני לא אוהב את המוזיקה שלהם, אבל זה פשוט מראה לנו שאם אנחנו יכולנו להכניס לשם שמות שלא קשורים אז גם אחרים בעולם הכניסו לשם שמות שלא קשורים. אנחנו הרי יודעים שאם די.ג'יי.דן יבוא לארץ הוא יתקלט לעצמו! המצעד הזה יצא מכל החורים! מתי תבינו שזה לא מדד לכלום זה אשכרה פרסומת גאונית למגזין! מעצבן לראות שפורום הטראנס הגדול ביותר באינטרנט עדיין עושה מזה ביג דייל! אני מבין שיש לו השפעה וחשיפה אבל תתעוררו ותבינו שזה רק נדמה! השמות האנונימיים האלה לא יצליחו להרים גיג בשום מקום בעולם, אף מפיק מסיבות לא יביא אותם כי הם נמצאים במקום יפה במצעד העולמי. תעשו לעצמיכם תרגיל, לכו לכל מקום במצעד ותבחרו שם מוכר ותסתכלו 3 שמות מעליו ו3 שמות מתחתיו. תגידו לי, השמות האלה בכלל קרובים במציאות באיזה קנה מידה?! די.גיי.מגזין הם גאונים, הם עושים את זה כל שנה והפרסום שלהם גודל וגודל וגודל... הם יוצרים אשליה כאילו היה זה משאל עולמי שווה הזדמנויות. נראה את המגזין הזה מרים הפקה עם השמות האנונימיים האלה, נראה מה יגידו עליהם אז? אילן אמר לי דבר מאוד חכם, כדאי להצביע לשמות הקטנים כי השמות הגדולים והמפורסמים גם ככה כבר מצליחים בתעשיה! לדעתי זה מה שאולי קרה פה... אבל עדיין העירבוב הזה בין התקליטנים המוכרים שחורשים את העולם לבין האנונימיים הוא לא הוגן... ואפילו דיי פוגע באותם אומנים טובים שנדחפו מטה בגלל שמות אלו! זה מתאים לאמריקאים, כסף זה הכל! אם היה אפשר למכור את פסל החרות הם היו עושים גם את זה! אבל למה להם, הם הרי עושים כסף גם ממנו? |
|
|
| Viber |
יהל 28 וסקאזי 37 בזמן שסנטון ווריורס,דייב סימן ולא יודע מי עוד בתחתית התעשייה?? פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח הגיע הזמן להמציא שם חדש לז'אנר שסקאזי מפיק כי נימאס לי לשמוע שזה טראנס... איפה תקליטנים טובים כמו אלוסיב למשל?? איך הוא נותן סטים פחות טובים מיהל?
אין מה להוסיף חוץ מזה,כתבתי לפני שנתיים כבר שהמצעד הזה הוא בזיון ובושה |
|
|
| DvJ |
ב8 לנובמבר מתפרסם שאר המצעד
מה 100- 250
מעניין עוד איזה ישראלים נכנסו לשם
אולי פלינר והנרי גם שם....... |
|
|
| Black Dragon |
| שכחת את שי 360 וספייקס |
|
|
| cluBBer |
חייב לעשות עם זה משהו , כי זה לא יכול להימשך ככהDJ MAG
הדירוג הזה לא משקף שום דבר
הכי הרג אותי , זה עופר ניסים
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
:wtf:
אם כבר אז הדירוג של טראנסאדיקט הוא זה שמשקף את המציאות,בגלל שכאן אי אפשר להצביע כמה פעמים,לפי דעתי
דרך אגב , אני לא רואה למה שמושיק יכנס לטופ 100
יצא לו אלבום , סבבה
אבל מדובר פה על מצעד דיג'יים ולא יוצרים |
|
|
| Glenn-Holmes |
מאותה סיבה שאנשים כמו קארל קוקס, פול אוקנפולד ושאר דיגיים מופיעים עדייין במצעד
הוא מופיע הרבה מסביב לעולם בהרבה מקומות. כדי גיי הוא פעיל לכל אורך השנה ומאחר והא כבר היה שם שנה שעברה אפשר היה אולי לצפות שהוא יישאר שם
אני חושב שאלה שבאמת אוהבים אותו איפשהו מרוצים מכך שמושיק לא נכנס גבוה מדי במצעד הזה...אנדרגראונד מעולם לא כוון אל המוני המצביעים |
|
|
|
|