|
Massive of Qontact?????
|
View this Thread in Original format
| michiel |
Gaan jullie naar massive of qontact op 29 april en waarom?
ik weet dat het al 30 keer eerder is gedaan, maar voor de volledigheid hier nog maar eens de line-ups.
Qontact
29 april in de Heineken Music Hall A'dam
line-up:
Judge Jules (uk)
Seb Fontaine (uk)
Tiesto (nl)
DJ Jean (nl)
Marco V (nl)
DJ Astrid (nl)
Sven van Hees (b)
Johan Gielen (nl)
Massive
29 april in het Beursgebouw Eindhoven
line-up:
Eindhoven's DJ Team
Johan Gielen
Ferry Corsten
Armin van Buuren
Scott Bond
Marco v
ik ga naar qontact
later
michiel |
|
|
| tango |
ik denk dat ik naar massive ga. Niet omdat ik daar de betere dj's vind, maar gewoon omdat het lekker dichtbij is, 10 minuutjes met de trein en klaar. En tja, amsterdam is weer zo'n pokke-eind weg. En vaker is de sfeer in het zuiden wat beter. Dus eigenlijk hadden jules,fontaine en tiesto & co gewoon in het beursgebouw moeten staan.(ondanks de lange wachttijden)
Dan was het helemaal toppie geweest.
groeten,
TNG |
|
|
| michiel |
same here, a'dam is 15 met de trein voor mij, eindhoven dik een uur
ik begrijp je point dus wel
later
michiel |
|
|
| tango |
here details massive:
Opening
22.00 - 23.00
Eindhovens most famous DJ Team
23.00 - 00.30
Johan Gielen
00.30 - 02.00
Ferry Corsten
02.00 - 03.30
Armin van Buuren
03.30 - 05.30
Scott Bond [Gatecrasher UK / Ibiza]
05.30 - 07.00
Marco V
That's the detailed line-up.
greetz.
tng |
|
|
| Akira |
ik ga naar qcontact...
maar waar halen jullie die info vandaan ?is er een site van etc?HOeveel gaat Qcontact kosten etc?het is maar goed dat ik het hier heb gelezen ik heb verder ook nog geen flyers gezien van dit feest. |
|
|
| Ding Chavez |
Ik denk dat het ook Qontact wordt, ook al mag dat dan ver reizen zijn, ik vand de line-up van Qontact toch ietsie beter. Ook omdat we Seb Fontaine op Innercity hebben moeten missen wil ik hem nu hier weleens horen.
Over de site waar je al die info kunt vinden moet je hier maar eens gaan kijken: http://www.s2d.nl
Linksboven op partys drukken, dan rechts op partyagenda.... tadaa :D |
|
|
| Akira |
| ja thnx vooor de info...nou ik ga naar qcontact omdat ik de vorige massive enorm klote vond... en ja de line up van Qcontact spreekt mij meer aan ,met JUDGE JULES en SEB FONTAIN die niet al te vaak hier draaien is het een goeie kans om hun aan het werk te zien. ook nog een voordeel is dat 2 van de massive DJ's ook op Qcontact draaien :) |
|
|
| Robvef |
| Ja, ik ga ook naar Qontact. Ten eerste om de line-up en ten tweede omdat ik het Beursgebouw kl*te vind (ook al is het dichterbij voor mij). En de HMH is weer eens een nieuwe tent, eens kijken of het daar ook goed gaat. Het is weer een tijdje geleden dat ik Tiesto en de Judge heb zien draaien. Mij vind je dus op Qontact. Greetz 2 All |
|
|
| michiel |
ziet er naar uit dat qontact een beetje de voorkeur heeft.
leuk.
maarre.....dit is niet de eerste party in de HMH hoor. Eerst Dutch Dimension. Wie gaat daar heen? Ik in ieder geval wel.
Hier is die line-up
kaarten kosten F65,- ofzo
TIJDSCHEMA DUTCH DIMENSION HMH 31 MAART 2001
AREA 1
22.00-23.30 TBA
23.30-01.30 Jean
01.30-03.30 Tiësto
03.30-05.30 Michel de Hey
05.30-07.00 Remy
AREA 2
22.00-00.00 KC the Funkaholic
00.00-02.00 Roog & Rose
02.00-05.00 Denis
05.00-07.00 Ronald Molendijk
AREA 3
22.00-02.30 Xavier Perec
02.30-07.00 Monte La Rue
later |
|
|
| Mysteric |
hehe...ik heb m'n Qontact kaartje al in de la liggen!!
dat gaat me een mooi feestje worden... |
|
|
| Akira |
Ja ja drie vette feesten op een dag ik weet het nu echt niet meer waar ik naar toe wil gaan...
Hemkade 29 april entree 55 piek
TRance-club TIESTO,ARMIN VAN BUUREN,FERRY CORSTEN,SPIDER WILLEM,THE ROSE club-Trance ERIK E(3 HOUR SET),JURGEN(3 HOUR SET)MARK VAN DALE(3 HOUR SET) en nog es een zaal met UK garage zooi...
Massive valt nu in ieder geval af...Dus het word een keuze tussen hemkade of Qontact. |
|
|
| eXos |
| Zeker QONTACT!!! Ga morge kaate kopen als ze erg nog zijn!! |
|
|
|
|