return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Mörkt, Tungt, Acid, Piano...och lugnt....... Lyssna på en låt jag har gjort! :)
View this Thread in Original format
Connector
http://www.mydicksbigger.com/dump/Lehto_-_Slow.mp3

Tja alla! Ville bara dela med mig av den här låten för jag tycker den blev riktigt bra. Ett lugnare monster med ganska nice acid, piano, distade effekter och mycket känsla :)

ta en brake från trance'n och lyssna o chilla!

Ni kan väll skriva om ni tycker den var bra eller måttligt kass.
Laszlo
very nice! funkar perfekt som intro till lite snabbare stuff...nice work!
anuga
Awesome!
* Pianon :eek: *I'm such a sucker for em!*
* Påminner om Astral Projection's tidigare kvalite, stort + (vem gillade inte dem liksom?)
* Tung / Djup bass, soft när man har ett glass vätska på bordet inte sålångt från subbarna :)

Letade efter en sån här typ av låt till kommande Gatecrasher filmen.

Connector, ffs! Får jag använda den?!
Connector
Kul att ni gillade låten! Anuga: Klart du får använda... bara jag får cred för låten!
anuga
quote:
Originally posted by Connector
Kul att ni gillade låten! Anuga: Klart du får använda... bara jag får cred för låten!

Givet! PM:ar dig sen när det blir mer aktuellt ;)
Akia
Tung å skön låt, gillar den mörka atmosfären!
keddo
bra skit jonas!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement