|
עזרה בבקשה כנסו
|
View this Thread in Original format
| princess cc |
הייי, מישהו יודע על איזה פסטיבל טראנס בחו"ל
בזמן הקרוב?
משהו טוב והמוני שיתקיים בסופ"ש?
?
רצוי באירופה;)
P.S
אילן אני אמחק ברגע שאקבל תשובה
תודה על ההבנה :D |
|
|
| omergunr |
Existence dance festival 06/07
29-30-31/06 - 01/07
LIVE ACT
Astral Projection (bne) israel
Astrix (hommega) israel
Atomic Pulse (bne) israel
Andromeda (millenium) sweden
Bliss (phantasm rec.) israel
Chromosome (millenium) sweden
Dali (hommega) israel
Echotek (bne) israel
Fatali (bne) israel
Gaiatech (immagika / cristal vision rec.) italy
Hypnoxock (sindar) spain
Kali (materia rec.) spain
Khopat (spectral rec. / shiva space technology) portugal
LDB system (oreadesprod) france
Menog (nutek/spectral rec.) portugal
Oforia (bne) israel
Painkiller (Nutek) spain
Psynema (buzzT and Geko) austria
DJ SET
Abbot (selenium) spain
Anahata (materia rec.) spain
Arnauh (sindar) spain
Back to Mars (cytopia rec) brasil
Buzz T (neurobiotic) austria
Brain Hunters (spectral rec.) mexico
Chik`m (sindar) spain
Donziggy (stardust creations) austria
Fiuzz (sindar) spain
Kuntact (sindar) portugal
Meko (immagika) italy
Moira (materia rec.) spain
Rhul (sinergia) spain
Shangri -la (earthcore) australia
Sun Girl (gfst prod.) russia
Takaya (ninja tunes) japan
Tamמris (spectral rec.) portugal
Toxic (materia rec.) spain
http://www.sindarpsy.org/existence/
:eyes: |
|
|
| DvJ |
Armin Only
ב11 בנובמבר
רוטרדם עוד פרטים באתר של ארמין...... |
|
|
| cluBBer |
| quote: | Originally posted by omergunr
Existence dance festival 06/07
29-30-31/06 - 01/07 |
סמים יעופו חופשי באוויר
ליין אפ לא משהו בכלל
איפה כל אומני פסי פרוג האיכותי?
מוזר שסקזי לא מופיע |
|
|
| §chop¥ |
QLIMAX !!!!
www.q-dance.nl |
|
|
| Glenn-Holmes |
אין לך מה למחוק מותק...אין בעיה עם הטרד הזה
מקווה שתמצאי משהו טוב ותעשו שם חיים איפה שלא תהיו |
|
|
| MASTERsplinter |
| quote: | Originally posted by cluBBer
סמים יעופו חופשי באוויר
ליין אפ לא משהו בכלל
איפה כל אומני פסי פרוג האיכותי?
מוזר שסקזי לא מופיע |
מוזר כי הוא נדחף לכל מקום
אבל בהחלט לא ליין אפ לסקאזי |
|
|
| omergunr |
| quote: | Originally posted by cluBBer
סמים יעופו חופשי באוויר
ליין אפ לא משהו בכלל
איפה כל אומני פסי פרוג האיכותי?
מוזר שסקזי לא מופיע |
פסטיבל פול און..
אבל
Astral Projection
Bliss
Echotek
Fatali
LDB system
Menog
Oforia
Painkiller
Toxic
שווים את זה..
;]
ולא לדבר על האווירה ;) |
|
|
| DJMIKE |
יש היום :D
Sensation White
בפולין
Above And Beyond
ATB
Menno De Jong
Nitrous Oxide
ב-24 לנובמבר, שוב בפולין, אחינו איתי שטיינברג מנגן... ליין אפ:
Kyau & Albert
Hydroid
Thomas Bronzwaer
Smith & Pledger
Leon Bolier
Kuffdam & Plant
:eyespop: |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by DJMIKE
יש היום :D
Sensation White
בפולין
Above And Beyond
ATB
Menno De Jong
Nitrous Oxide
ב-24 לנובמבר, שוב בפולין, אחינו איתי שטיינברג מנגן... ליין אפ:
Kyau & Albert
Hydroid
Thomas Bronzwaer
Smith & Pledger
Leon Bolier
Kuffdam & Plant
:eyespop: |
אותי מעניין מאיפה יש לפונים האלה כסף להרים דברים כאלה פשוט מדהים!
מדינה שלא גדולה מאיתנו ויש לה סצינה מצוינת... |
|
|
| princess cc |
תודה על התגובות, עזרתם מאוד בנתיים
Existence dance festival
נשמע פצצה אבל דווקא חשבתי על משהו עם קצת פחות חפירות;)
sensation white
אני חייבת לציין שהופתעתי... חשבתי שזה היום ולא ידעתי שיש גם חודש הבא
בכל מקרה בהחלט בא בחשבון
רק בשביל איתי ו-
Kyau & Albert
שווה להיות שם!!!!
אני גם עשיתי ריסרץ' קטן וגיליתי שבדצמבר יש את ה-
Innercity באמסטרדם
מישהו יודע מה הליין אפ שם?
:D |
|
|
| omergunr |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
אותי מעניין מאיפה יש לפונים האלה כסף להרים דברים כאלה פשוט מדהים!
מדינה שלא גדולה מאיתנו ויש לה סצינה מצוינת... |
פולין יותר גדולה מישראל פי 13
ווארשה עיר בירה אבל מגעילה טיל
קרקוב עיר מדהימה קניונים מפוארים מרכזי קניות בתים יפים מסעדות ובתי קפה גדולים ויפים..
קרקוב היא העיר של חיי הלילה בפולין..
קיצור יש לנו הרבה מה ללמוד מהם.. |
|
|
|
|