return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Mix(je) voor de dutchies!!
View this Thread in Original format
-=Re-GrOoVeD=-
Hey mensen!!

Ik zat weeres te kloten met mn muziek en heb maar weer een mixje in elkaar geschroefd. Ik weet dat het eigenlijk niet in dit forum hoort, maar kwil het gewoon ff alleen voor de dutchies houden.

Zelf vind ik em niet zo fantastisch.. Maar ja, dat moeten jullie maar beoordelen, toch??

Je kan hem hier downloaden:

http://www.texasbeatz.net/music/dj_..._march_2002.mp3

Tracklist:

01. Signum - Second Wave
02. Out of Grace - Obscura
03. Giada - Chains
04. Funk Einsatz - Punk
05. Blank & Jones - Desire
06. Solid Sleep - Club Attack
07. Cosmicman - Krystal Dream
08. Microtools - Triomphe De L'Amour
09. Jam X - Can U Dig It
10. Heads Up - Bring it on Down
11. Sven-R-G - Goin' Crazy
12. Marco V - Godd
13. 4 Clubbers - Children 2002
14. Avanza - Take Control
15. Nexus - Next
16. Beam vs Cyrus - Lifestyle


Heel erg graag commentaar!!

Greetz!!
TimeportE
had graag je mix willen downen maaaarrrr... : ik kreeg een error! iets van dat die file nie op die server stond!
-=Re-GrOoVeD=-
Ja klopt.. de link was niet goed!

Ik heb em ff ge-edit! Nu doetie het weer!

GrEeTz
TimeportE
uuh sommige overgangen waren wel lekker.. maar gooi AUB een aantal van die enorme klote nummers der uit (sorrie moest eff :D).. zoals Microtools - Triomphe De L'Amour ed. en mix voortaan de beste versie van children (tilt remix of origineel) en nie zo'n verknaakte 2002 versie die nergens naar klinkt!
hoop je geholpen te hebben.. :)
-=Re-GrOoVeD=-
Ik wist zeker dat iemand op de tracklist zou reageren!! :D :D

Enneuh, ik had alleen nog die 2002 remix van children en die andere zijn inderdaad beter!! Maar in ieder geval bedankt!!

GrEeTz
John
ik vind de 2002 club mix van children best goed :) alleen de future breeze versie is gaar imo:p
maar das een beetje oftopic... ik ben nog bezig met downen..inet is een beetje traag (wanneer niet) 3k............................
Blik
tracklist is wel OK, alleen je had out of grace - obscura ertussen uit moeten laten, uit nummertje in zo'n relatief nieuwe tracklist. Ferry Corsten - Punk ook, ( tis geen funk einsatz) maar ik vind dat nummer gewoon slecht dus dat is een kwestie van smaak :D
-=Re-GrOoVeD=-
Hmm ik vond Out of Grace - Obscura [B1 Delivery Mix] juist zo'n lekker nr! Het past idd niet in de lijst omdat 'ie al wat ouder is, maar het ging mij meer om wat goede nrs die ik vaak zelf luister. Sommige zijn wel wat verknaakt, geef ik toe :D

GrEeTz
aphex
quote:
Originally posted by Blik
tracklist is wel OK, alleen je had out of grace - obscura ertussen uit moeten laten, uit nummertje in zo'n relatief nieuwe tracklist. Ferry Corsten - Punk ook, ( tis geen funk einsatz) maar ik vind dat nummer gewoon slecht dus dat is een kwestie van smaak :D


Schat, het is wel Funk Einsatz, want de promo versie is zo uitgekomen.
dat er later toch besloten is om de retail onder Ferry Corsten uit te laten komen, kan onze dj nix aan doen, wat voor equip gebruik je eigenlijk?
-=Re-GrOoVeD=-
Ik gebruik nu 2x Pioneer CDJ-500II's en een Gemini BPM-250. Het is niet echt fantastisch, maar goed genoeg voor mij. Binnenkort wil ik overstappen op vinyl, lijkt me een stuk leuker!! :D

Donna
quote:
Originally posted by -=Re-GrOoVeD=-
Hmm ik vond Out of Grace - Obscura [B1 Delivery Mix] juist zo'n lekker nr! Het past idd niet in de lijst omdat 'ie al wat ouder is, maar het ging mij meer om wat goede nrs die ik vaak zelf luister. Sommige zijn wel wat verknaakt, geef ik toe :D

GrEeTz


Jonguh daar gaat t och helemaal niet om,wat oud en/of nieuw is,tulijk nieuwe nummers ruleren,maar de beste sets zijn nog steeds nieuwe en *vette* oude (klassiekers) door elkaar,dus laat je niet gek maken.
Kijk is op www.basicbeats.net ,misschien wat voor je?
Kweet nog niet hoe je mixen klinkt,zal m zo wel ff halen.
En sja vinyl is tulijk erg vet,maar ook erg duur.....
Miss Proximus
quote:
Originally posted by Blik
tracklist is wel OK, alleen je had out of grace - obscura ertussen uit moeten laten, uit nummertje in zo'n relatief nieuwe tracklist. Ferry Corsten - Punk ook, ( tis geen funk einsatz) maar ik vind dat nummer gewoon slecht dus dat is een kwestie van smaak :D


Ferry Corsten IS toch Funk Einsatz..dus wat maakt t dan uit!!! :conf:

Ennu...Donna heeft groot gelijk....wat maakt t nu uit of een nummer oud is of nieuw! Mijn vriend draaide vrijdag een oud nummer van Junk Project, en de hele zal ging gewoon plat!!! :)



O ja.....Riz....als je dit leest.....Demo is bijna onderweg :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement