|
Mat
|
View this Thread in Original format
| reveal |
| ge mig tips på god och lättlagad mat, jag har fan inga idéer kvar |
|
|
| dbl |
Korv och makaroner
Korv och klyftpotatis
Korv och pommes fritez
fiskpinnar och det ovanstående |
|
|
| Dj_ExOn |
Pasta med skinksås.
Pasta och räksås
Pasta och köttfärssås
Fiskpinnar och pommes:p
Tonfisksallad
Risotto med tärnad skinka
Kokt fisk med ris
Stekt fisk med ris och citronsås
Tacos!
Kötbullar med Potatis och lingon med brunsås!
Happ.. det var allt:D |
|
|
| Ravesquad |
pasta o makrill i tomatsås
pasta o keso o bacon
det e vad jag lever på:) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Findus fiskgrilljetter , 20 minuter i ungen. Remoladsås till det med ris/potatismos
Ravioli på burk, 800g = 14 spänn
Chicken bits sweet/sour såsen, 30-35 spänn, 3 min i micron. ris till det.
Nu fick jag hjärn torka... kan inte komma på nå mer, fan svårt ämne... :p
Ses... |
|
|
| mindshooter |
Jag lever på maten från jobbet 2-3 dar i veckan. 2 dagar när jag jobbar och en dag när jag glider in och tigger :p
1-2 dar ytterligare hasar jag mig ända ner till centrum och köper kebabtallrik för 30:-
5 dagara avklarade.......dom återstående dagarna kan jag nästan lova går till Köttbullar och Makaroner om inte morsan lagar ihop något...Fan så här har jag gjort i antalet månader nu :eek:
min kompis orkade inte göra mat en gång...Men han va så jävla hungrig....så han mixade 1 liter mjöl med 6-7 DL kokta makaroner...Sen drack han makaronimjölk resten av dan och kvällen....helt störd :p |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by reveal
ge mig tips på god och lättlagad mat |
Marmeladmackor och O´boy. Det är det jag lever på, men säg inget till min mor, då skulle hon bli vansinnig. |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Aendy
Marmeladmackor och O´boy. Det är det jag lever på, men säg inget till min mor, då skulle hon bli vansinnig. |
hehe, är det verkligen en en riktig kost för en som idrottar så mkt som du? ;)
ravesquads mattips verkar funka... ska testa |
|
|
|
|