return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Oliver Lieb @ Hausmania i Kveld!!!
View this Thread in Original format
dj_alfi
haha, ta det dere skitne ekle svensker!!! mwuahahahaha
zoric
Du är så cool

Kul att han besöker er norrmänn :)
RebeL9
fan vad nice. det är sällan man ser mr Lieb turnera :)
dj_alfi
quote:
Originally posted by RebeL9
fan vad nice. det är sällan man ser mr Lieb turnera :)


turnere? one night only! wohaaa :P
SMC
omg, <3 oliver lieb
lonne
Fan vad tungt! Lieb var bokad till Cafe Opera ( av alla stallen ) runt -03 har jag for mig. Ingen vidare hype var det heller, vilket iofs sallan sker nar nagon riktig veteran kommer pa besok. Hursomhelst, sa avboakade han pga av sjukdom bara nagon dag innan.
Virus
quote:
Originally posted by lonne
Fan vad tungt! Lieb var bokad till Cafe Opera ( av alla stallen ) runt -03 har jag for mig. Ingen vidare hype var det heller, vilket iofs sallan sker nar nagon riktig veteran kommer pa besok. Hursomhelst, sa avboakade han pga av sjukdom bara nagon dag innan.


Så det är här du hänger när du dodgar polarna på msn. Jag har skickat skivorna nu din hippie!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement