return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
מי לדעתכם הדיג'יי הישראלי הכי טוב???? (pg. 2)
View this Thread in Original format
NeMeSiS1234
אני אהבתי את פארקאש למי שמכיר
הוא מצויין!!!
אני לא אשכח איך הוא הצליח להרקיד מועדון שלם איזה 4 שעות רצוף
זה היה מהממם !!!
וחוץ ממנו תומאס פצצה
DjNumShum
אני לא מאמין שאנשים פה אומרים תומאס, הוא פשוט דיגיי חרא! על הפנים יש לו חרא מוסיקה כל פעם הוא שם בדיוק את אותם טראקים והוא סתם פלוץ כזה שמנסה לתת SHOW
אבל לא יודע איך!
פשוט שונא אותו
eXeTik
quote:
Originally posted by NeMeSiS1234
אני אהבתי את פארקאש למי שמכיר
הוא מצויין!!!
אני לא אשכח איך הוא הצליח להרקיד מועדון שלם איזה 4 שעות רצוף
זה היה מהממם !!!
וחוץ ממנו תומאס פצצה


ראסמי, גם עידן גוטמן ורוברט גיטלמן
אבל מבחינת המיקסוס יורם וואזאנה לדעתי מס' 1 בארץ
Gil Shwarts
חשוב לדעת לפני שאתם אומרים מי אתם חושבים שהתקליטן הטוב שיש
להסתכל על רמת המיקסוס ועל בחירת הטראקים ולפי איזה אירוע הוא בחר אותם
Dj Moriano
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
חשוב לדעת לפני שאתם אומרים מי אתם חושבים שהתקליטן הטוב שיש
להסתכל על רמת המיקסוס ועל בחירת הטראקים ולפי איזה אירוע הוא בחר אותם


אלה גוטמן
Scorchio
שלומי זידן וסהר זנגילביץ הם שניים מהאהובים עליי בעיקר כי הם מנגנים דברים מאוד איכותיים
לסהר יש סגנון טרייבאל מאוד ייחודי והוא מנגן האוס אמיתי ולא כמו שאומרים על חממי שהוא מלך ההאוס הישראלי כשהוא בעצם מנגן פרוגרסיב והארד טראנס
ערן ברנע תקליטן ענק וכך גם עידן גוטמן שבזמן האחרון מפתיע מאוד לטובה.

ורוברט גיטלמן... לא ממש טוב לפי דעתי
יש לו המון פאקים במיקסים שאני שומע ברדיו.

לסיכום נגיד שהסצינה משתפרת לטובה
§chop¥
חייבים לאזרח את
johan gielen !!!!!!!!!!!!!!:eek: :eek: :eek: :eek:
DjChook
quote:
Originally posted by §chop¥
חייבים לאזרח את
johan gielen !!!!!!!!!!!!!!:eek: :eek: :eek: :eek:


אני טוען זאת כבר שנים
למרות שאפילו אני לא הייתי מתאזרח בארץ הזאתי עכשיו
fishfish
מספיק ודי עם הוויכוחים!!!
מספר אחד של ארצנו הקטנטונת הוא ללא ספק.....
סהר זנגלבי'ץ
yahel222
יורם ואזאנא הוא טוב בתור שדרן רדיו
אבל הוא לא די ג'יי משהו.....חמוד....הוא יותר לדיבורים וכאלה שטויות

ותומאס הוא הכי חרא שיש ומי שחושב שהוא טוב בלי להעליב...לא יודע מהחיים שלו !! כל השירים החדשים שלו הוא מקבל מילד שבמקרה בכתה שלי והוא סנג'ר שלו.....ולא הייתי במסיבה שהוא לא שם את מלט טו טה אושן
תומאס !!! תבין זה ישן תחליף טראק חלאס נמאס
כל הזמן אותם שירים בסדר אחר !!!!

אלה גוטמן באמת טובה אבל כבר המון זמן לא ראיתי אותה במסיבה גדולה....נעלמה

:eyes: :eyes: :eyes:

ולדעתי סהר זנגלביץ ושלומי זידן באמת הכי טובים....ממש ממש טובים
בשקט בשקט הפכו לרזידנטים....נותנים סטים בק 2 בק עם הטובים בעולם !!!
:D :D :D

clubber@work
אחי אתה לא מסתכל על זה נכון...
בנתיים הייתי ב-4 מסיבות שתומאס תיקלט בהם וכולם היו טובות
אז מה עם הוא שם טראקים ישנים - כשאתה באמצע מסיבה ופתאום שמים את
Intelligent Life אתה לא אומר "וואי איזה טראק ישן"
אלא: "איך זה בא מתאים - פצצה"

ובאמת שכחתי את סהר זנגלביץ שהוא באמת
תותח ברמה עולמית רק שבטראקים DJ
יש לו עוד הרבה ללמוד - אני מתכוון לטראק שהוא הוציא שהיה על הפנים...
ואלה גוטמן פרשה כמעט לגמרי מתיקלוט והיא עושה את זה פעם ב...
היה על זה כתבה ענקית לפני איזה חודש...
yahel222
quote:
Originally posted by clubber@work
אחי אתה לא מסתכל על זה נכון...
בנתיים הייתי ב-4 מסיבות שתומאס תיקלט בהם וכולם היו טובות
אז מה עם הוא שם טראקים ישנים - כשאתה באמצע מסיבה ופתאום שמים את
Intelligent Life אתה לא אומר "וואי איזה טראק ישן"
אלא: "איך זה בא מתאים - פצצה"


אין לי שום בעיה עם טראקים ישנים העיקר שזה בא טוב
אבל אצל תומאס זה אותם טראקים כל הזמן....ממש אין לו מושג

מישהו צריך לומר לו לעזוב את המלט טו טה אושן
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement