|
מי לדעתכם הדיג'יי הישראלי הכי טוב???? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| NeMeSiS1234 |
אני אהבתי את פארקאש למי שמכיר
הוא מצויין!!!
אני לא אשכח איך הוא הצליח להרקיד מועדון שלם איזה 4 שעות רצוף
זה היה מהממם !!!
וחוץ ממנו תומאס פצצה |
|
|
| DjNumShum |
אני לא מאמין שאנשים פה אומרים תומאס, הוא פשוט דיגיי חרא! על הפנים יש לו חרא מוסיקה כל פעם הוא שם בדיוק את אותם טראקים והוא סתם פלוץ כזה שמנסה לתת SHOW
אבל לא יודע איך!
פשוט שונא אותו |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by NeMeSiS1234
אני אהבתי את פארקאש למי שמכיר
הוא מצויין!!!
אני לא אשכח איך הוא הצליח להרקיד מועדון שלם איזה 4 שעות רצוף
זה היה מהממם !!!
וחוץ ממנו תומאס פצצה |
ראסמי, גם עידן גוטמן ורוברט גיטלמן
אבל מבחינת המיקסוס יורם וואזאנה לדעתי מס' 1 בארץ |
|
|
| Gil Shwarts |
חשוב לדעת לפני שאתם אומרים מי אתם חושבים שהתקליטן הטוב שיש
להסתכל על רמת המיקסוס ועל בחירת הטראקים ולפי איזה אירוע הוא בחר אותם |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
חשוב לדעת לפני שאתם אומרים מי אתם חושבים שהתקליטן הטוב שיש
להסתכל על רמת המיקסוס ועל בחירת הטראקים ולפי איזה אירוע הוא בחר אותם |
אלה גוטמן |
|
|
| Scorchio |
שלומי זידן וסהר זנגילביץ הם שניים מהאהובים עליי בעיקר כי הם מנגנים דברים מאוד איכותיים
לסהר יש סגנון טרייבאל מאוד ייחודי והוא מנגן האוס אמיתי ולא כמו שאומרים על חממי שהוא מלך ההאוס הישראלי כשהוא בעצם מנגן פרוגרסיב והארד טראנס
ערן ברנע תקליטן ענק וכך גם עידן גוטמן שבזמן האחרון מפתיע מאוד לטובה.
ורוברט גיטלמן... לא ממש טוב לפי דעתי
יש לו המון פאקים במיקסים שאני שומע ברדיו.
לסיכום נגיד שהסצינה משתפרת לטובה |
|
|
| §chop¥ |
חייבים לאזרח את
johan gielen !!!!!!!!!!!!!!:eek: :eek: :eek: :eek: |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by §chop¥
חייבים לאזרח את
johan gielen !!!!!!!!!!!!!!:eek: :eek: :eek: :eek: |
אני טוען זאת כבר שנים
למרות שאפילו אני לא הייתי מתאזרח בארץ הזאתי עכשיו |
|
|
| fishfish |
מספיק ודי עם הוויכוחים!!!
מספר אחד של ארצנו הקטנטונת הוא ללא ספק.....
סהר זנגלבי'ץ |
|
|
| yahel222 |
יורם ואזאנא הוא טוב בתור שדרן רדיו
אבל הוא לא די ג'יי משהו.....חמוד....הוא יותר לדיבורים וכאלה שטויות
ותומאס הוא הכי חרא שיש ומי שחושב שהוא טוב בלי להעליב...לא יודע מהחיים שלו !! כל השירים החדשים שלו הוא מקבל מילד שבמקרה בכתה שלי והוא סנג'ר שלו.....ולא הייתי במסיבה שהוא לא שם את מלט טו טה אושן
תומאס !!! תבין זה ישן תחליף טראק חלאס נמאס
כל הזמן אותם שירים בסדר אחר !!!!
אלה גוטמן באמת טובה אבל כבר המון זמן לא ראיתי אותה במסיבה גדולה....נעלמה
:eyes: :eyes: :eyes:
ולדעתי סהר זנגלביץ ושלומי זידן באמת הכי טובים....ממש ממש טובים
בשקט בשקט הפכו לרזידנטים....נותנים סטים בק 2 בק עם הטובים בעולם !!!
:D :D :D |
|
|
| clubber@work |
אחי אתה לא מסתכל על זה נכון...
בנתיים הייתי ב-4 מסיבות שתומאס תיקלט בהם וכולם היו טובות
אז מה עם הוא שם טראקים ישנים - כשאתה באמצע מסיבה ופתאום שמים את
Intelligent Life אתה לא אומר "וואי איזה טראק ישן"
אלא: "איך זה בא מתאים - פצצה"
ובאמת שכחתי את סהר זנגלביץ שהוא באמת
תותח ברמה עולמית רק שבטראקים DJ
יש לו עוד הרבה ללמוד - אני מתכוון לטראק שהוא הוציא שהיה על הפנים...
ואלה גוטמן פרשה כמעט לגמרי מתיקלוט והיא עושה את זה פעם ב...
היה על זה כתבה ענקית לפני איזה חודש... |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by clubber@work
אחי אתה לא מסתכל על זה נכון...
בנתיים הייתי ב-4 מסיבות שתומאס תיקלט בהם וכולם היו טובות
אז מה עם הוא שם טראקים ישנים - כשאתה באמצע מסיבה ופתאום שמים את
Intelligent Life אתה לא אומר "וואי איזה טראק ישן"
אלא: "איך זה בא מתאים - פצצה"
|
אין לי שום בעיה עם טראקים ישנים העיקר שזה בא טוב
אבל אצל תומאס זה אותם טראקים כל הזמן....ממש אין לו מושג
מישהו צריך לומר לו לעזוב את המלט טו טה אושן |
|
|
|
|