return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

 
[30.03.2007] Sensation Black// Sportpalais// Antwerp
View this Thread in Original format
Desperado22
When: 30.03.2007
Where: Sportpalais Antwerpen/Belgie
Tickets: 42,50 Euro about www.teleticketservice.com,available from 11.11.2006
Combitickets: Ticket White + Black: 75 euro
Lineup:
not available at the Moment.


Trailer
More Infos
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Desperado22

Lineup:
not available at the Moment.



Laat me eens raden...


Furax
Ghost
Coone
Dark-E
Massiv vs The Rebel

En dan waarschijnlijk nog een internationale naam à la Scot Project die kwalitatief veruit de beste dj is, maar door de belgische jumperkes te zacht of te slecht bevonden wordt :o
Push2005
Als Yoji Biomehanika, Scot Project & YDR komen dan ga ik :D
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Push2005
Als Yoji Biomehanika, Scot Project & YDR komen dan ga ik :D


zo'n line-up zou ik persoonlijk ook nog wel zien zitten :D
Antony
+ f*cking one
Dark Apostle
YDR, Scot Project vs Biomehanika, Promo en als afsluiter Radium :tongue2
Config
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Laat me eens raden...


Furax
Ghost
Coone
Dark-E
Massiv vs The Rebel

En dan waarschijnlijk nog een internationale naam à la Scot Project die kwalitatief veruit de beste dj is, maar door de belgische jumperkes te zacht of te slecht bevonden wordt :o


zo erg zalt wel ni zijn zeker :)
Tom Fische
ik verwaht eigelijk eerder een line-up à la Qlimax van 2006 @ ethias... en als et effectief zo eentje is, vindt je me op de 2 edities van sensation terug... :)
tranzyman
ik ben daar zeker van dat da alleen ma hardstyle gaat zijn daar staat de black bekend voor dus en ik vind da persoonlijk veel beter in holland was da abnormaal goed!!
Bertn
quote:
Originally posted by Push2005
Als Yoji Biomehanika, Scot Project & YDR komen dan ga ik :D



ydr? laat ons hopen da da sarcasme was:p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement