|
A.T.P productions (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Thomas @ A.T.P |
| Elof heeft hem(Heroic) opgepikt en zit morgen in de show van hem op topradio.:D . Wordt voor de 4e maal topradio :eek: |
|
|
| CygnusX |
A State Of Trance 274 (09-11-2006)
01. DT8 Project feat. Andrea Britton - Hold Me Till The End (Deeply Truly Mix)
02. Aurosonic - Starfall
03. DJ Shah - Palmarosa
04. ID
05. Signalrunners pres. Syndica - Aria Epica (Bart Claessen Remix) [Tune of the Week]
06. A.T.P. - Driftations
...
Proficiat mannen! ;) |
|
|
| Tomorrow Traxx |
| quote: | Originally posted by CygnusX
A State Of Trance 274 (09-11-2006)
01. DT8 Project feat. Andrea Britton - Hold Me Till The End (Deeply Truly Mix)
02. Aurosonic - Starfall
03. DJ Shah - Palmarosa
04. ID
05. Signalrunners pres. Syndica - Aria Epica (Bart Claessen Remix) [Tune of the Week]
06. A.T.P. - Driftations
...
Proficiat mannen! ;) |
Ook juist gehoord.
Proficiat :) |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by CygnusX
A State Of Trance 274 (09-11-2006)
01. DT8 Project feat. Andrea Britton - Hold Me Till The End (Deeply Truly Mix)
02. Aurosonic - Starfall
03. DJ Shah - Palmarosa
04. ID
05. Signalrunners pres. Syndica - Aria Epica (Bart Claessen Remix) [Tune of the Week]
06. A.T.P. - Driftations
...
Proficiat mannen! ;) |
:eyes: |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Real
Nu nog airtime krijgen in ASOT, dán krijg je pas respect van mij. :crazy: :crazy: |
:p
Proficiat. |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by CygnusX
A State Of Trance 274 (09-11-2006)
01. DT8 Project feat. Andrea Britton - Hold Me Till The End (Deeply Truly Mix)
02. Aurosonic - Starfall
03. DJ Shah - Palmarosa
04. ID
05. Signalrunners pres. Syndica - Aria Epica (Bart Claessen Remix) [Tune of the Week]
06. A.T.P. - Driftations
...
Proficiat mannen! ;) |
WHOOT!!! :eyes: :eyespop:
Dikke chapeau gasten!!! :)
Ik heb zo'n groot vermoeden dat we Driftations zaterdag dan ook wel te horen zullen krijgen in de Ahoy :crazy: |
|
|
| Thomas @ A.T.P |
| Tgoh nie normaal,helaas de live gemist door de vertraging van den trein:mad: |
|
|
| Bertn |
| de tol van de roem! |
|
|
| Config |
| Twas jammergenoeg wel de Marninx remix , die ik toch wa minder vind dan de original , maar toch :) tis de melo die het hem doet, dus proficiat he ;) |
|
|
| Tomorrow Traxx |
| quote: | Originally posted by Config
Twas jammergenoeg wel de Marninx remix , die ik toch wa minder vind dan de original , maar toch :) tis de melo die het hem doet, dus proficiat he ;) |
Ik vind de Marninx remix anders ook wel sterk klinken |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by Tomorrow Traxx
Ik vind de Marninx remix anders ook wel sterk klinken |
kzeg niet dat die remix slecht is hoor, kvind de original gewoon beter ;) |
|
|
| Thomas @ A.T.P |
Hij is wel de remix vergeten melden precies,
liverip |
|
|
|
|