return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 [3] 4 5 
A.T.P productions (pg. 3)
View this Thread in Original format
Thomas @ A.T.P
Elof heeft hem(Heroic) opgepikt en zit morgen in de show van hem op topradio.:D . Wordt voor de 4e maal topradio :eek:
CygnusX
A State Of Trance 274 (09-11-2006)

01. DT8 Project feat. Andrea Britton - Hold Me Till The End (Deeply Truly Mix)
02. Aurosonic - Starfall
03. DJ Shah - Palmarosa
04. ID
05. Signalrunners pres. Syndica - Aria Epica (Bart Claessen Remix) [Tune of the Week]
06. A.T.P. - Driftations
...


Proficiat mannen! ;)
Tomorrow Traxx
quote:
Originally posted by CygnusX
A State Of Trance 274 (09-11-2006)

01. DT8 Project feat. Andrea Britton - Hold Me Till The End (Deeply Truly Mix)
02. Aurosonic - Starfall
03. DJ Shah - Palmarosa
04. ID
05. Signalrunners pres. Syndica - Aria Epica (Bart Claessen Remix) [Tune of the Week]
06. A.T.P. - Driftations
...


Proficiat mannen! ;)

Ook juist gehoord.

Proficiat :)
BZRK
quote:
Originally posted by CygnusX
A State Of Trance 274 (09-11-2006)

01. DT8 Project feat. Andrea Britton - Hold Me Till The End (Deeply Truly Mix)
02. Aurosonic - Starfall
03. DJ Shah - Palmarosa
04. ID
05. Signalrunners pres. Syndica - Aria Epica (Bart Claessen Remix) [Tune of the Week]
06. A.T.P. - Driftations
...


Proficiat mannen! ;)


:eyes:
Real
quote:
Originally posted by Real
Nu nog airtime krijgen in ASOT, dán krijg je pas respect van mij. :crazy: :crazy:

:p

Proficiat.
FenixStyle
quote:
Originally posted by CygnusX
A State Of Trance 274 (09-11-2006)

01. DT8 Project feat. Andrea Britton - Hold Me Till The End (Deeply Truly Mix)
02. Aurosonic - Starfall
03. DJ Shah - Palmarosa
04. ID
05. Signalrunners pres. Syndica - Aria Epica (Bart Claessen Remix) [Tune of the Week]
06. A.T.P. - Driftations
...


Proficiat mannen! ;)


WHOOT!!! :eyes: :eyespop:

Dikke chapeau gasten!!! :)


Ik heb zo'n groot vermoeden dat we Driftations zaterdag dan ook wel te horen zullen krijgen in de Ahoy :crazy:
Thomas @ A.T.P
Tgoh nie normaal,helaas de live gemist door de vertraging van den trein:mad:
Bertn
de tol van de roem!
Config
Twas jammergenoeg wel de Marninx remix , die ik toch wa minder vind dan de original , maar toch :) tis de melo die het hem doet, dus proficiat he ;)
Tomorrow Traxx
quote:
Originally posted by Config
Twas jammergenoeg wel de Marninx remix , die ik toch wa minder vind dan de original , maar toch :) tis de melo die het hem doet, dus proficiat he ;)

Ik vind de Marninx remix anders ook wel sterk klinken

Config
quote:
Originally posted by Tomorrow Traxx
Ik vind de Marninx remix anders ook wel sterk klinken


kzeg niet dat die remix slecht is hoor, kvind de original gewoon beter ;)
Thomas @ A.T.P
Hij is wel de remix vergeten melden precies,

liverip
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement