|
Limburgse Trance scene (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Tom Fische |
| quote: | | trancescene in limburg?? |
ik zeg toch :p
om toch et gevoel te krijgen dat ik ni alleen ben daar ;) |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Bukt zo diep als je wil, ze zullen altijd dieper in u willen gaan. |
hehehe schoon uitgedrukt... |
|
|
| DJ Sid |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Pffft, en wat als ze vraag om RnB te draaien....of om Helmut Flooty te draaien...een hoer zijde!!! een hoer!!! een hoer van de comformiteit en de oppressie. Bukt zo diep als je wil, ze zullen altijd dieper in u willen gaan.
Draait maar house manneke...draait maar...op een dag betallen wij, de echte muziekappreciateurs, u dat wel terug...kzweert het u!
:crazy: |
een welgemeende WTF :D |
|
|
| mellow_head |
| quote: | Originally posted by Phortastic
Tenzij ge natuurlijk de mac queen of het karrewiel the shizzle vindt... :nervous: |
HAHA zidje daar al binnen gewees een avondje? Nooit meer! :toothless |
|
|
| FenixStyle |
| Dj'en of producen doe ik niet, maar ben wel een Limburgse tranceaddict.. ;) (van Opoeteren, bij Maaseik, meer bepaald..) |
|
|
| Estuera |
Ik ben van limburg... het noorden wel, maar een trance scene hier is ver te zoeken hahaha. Als ik naar m'n zeldzame Belgische bookings kijk zie ik toch dat het meerendeel in de provincie Antwerpen is...
Ook qua amateur scene is het vooral jump en house spul wat je hier hoort |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by mellow_head
HAHA zidje daar al binnen gewees een avondje? Nooit meer! :toothless |
idd, 1 keer en dan nooit meer :) |
|
|
| Tom Fische |
in't karrewiel ben'k zelf nog noit geweest, en macqueen nog minder...
en twas eigelijk gewoon maar om te wete te kome of er eigelijk echt een trance dj is die fantsoenlijk aan de bak komt in limburg... maar kvrees jammer genoeg van ni :p
kzal dus men best moge doen om trance hier te verkondigen èh :) |
|
|
| Bertn |
| als uw favo plaat Traffic is zal da ni moeilijk zijn:p |
|
|
| Kelly* |
| Net verhuist naar de Limburg se.... maar uitgaan blijft toch Antwerpen en NL... voze sletten hier overal in de "discotheken" niks dan zever mee |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Kelly*
Net verhuist naar de Limburg se.... maar uitgaan blijft toch Antwerpen en NL... voze sletten hier overal in de "discotheken" niks dan zever mee |
idd net verhuisd
sindsdien hoor ik u niet meer :whip:
wel zolang stap ik musicman niet binnen :p, passeer wekelijks nogthans ;) |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by domineesje
idd net verhuisd
sindsdien hoor ik u niet meer :whip:
wel zolang stap ik musicman niet binnen :p, passeer wekelijks nogthans ;) |
msn plz:p |
|
|
|
|