|
Armin Only 2006
|
View this Thread in Original format
| Vaitor |
שלום לכולם אני די חדש פה, חלקכם מכירים אותי חלקכם לא
נעים מאוד קוראים לי ויקטור
והנה האשכול הראשון שלי, תהנו
:)
צהריים מעולים לכל הספאמרים שלנו
ובכן אני לא יודע מה אתכם, אבל אני צפיתי
בDVD של ARMIN ONLY שהיה בשנת 2005
ולא הפסקתי לבכות!!!
9 וחצי שעות של סט הוא הביא להם שם.
ובDVD יש לי שעה וחצי? שעתיים? גג!!!
כך שאתם מבינים בעצמכם מה כנראה הלך שם!!!
ובכן, נראה לי שארמין עצמו עדין לא התאושש ממה שהלך לו שם אבל בכל מקרה הוא החליט להמשיך במסורת שלו
בתאריך: 11.11.06
איפה? באותו מקום: Ahoy Rotterdam
כמה זמן זה הפעם??? לפי מה שהבנתי שוב 9 וחצי
רק שהפעם החלטתי להצטרף אליה:)
להלן האתר הרשמי של המסיבה המטורפת שהולכת להיות שם:
http://www.arminonly.com
נכון זה ארמין לבדו, אבל אני מאמין שהוא
יביא עוד כמה חבר'ה כמו פעם קודמת, באו:
Dj Remy & Roland Klinkenberg
כך שצפויים הפתעות במילא:)
חוץ מזה הוא חוגג 10 שנים בתעשייה כך שאין מה להוסיף על מגה סטאר הזה
נ.ב.
למי שיש עוד פרטים על הארוע עצמו ואירועים פסטיבלים או כל דבר אחר שיש סביב התאריך ה11 לנובמבר, אשמח אם תעדכנו אותי, תודה
:) |
|
|
| Glenn-Holmes |
ח שלנו תעשה שם חיים!
בהחלט אירוע מדהים להיות נוכח בו |
|
|
| uzi |
דבר אחד בטוח שהמוזיקה שם תיהיה נהדרת, לא כמו הארועים האחרונים של
ID&T
שאכזבו אותי מאוד. |
|
|
| princess cc |
למה לטוס לאמסטרדם רק בשביל ארמין?
זה לא אותו מופע שהוא ייתן כאן בת"א?
:conf: |
|
|
| Glenn-Holmes |
נסיכונת זה כמו לשאול למה לצאת למועדון אם אפשר לשמוע תסט ברדיו...
באמסטרדאם יהיה קהל גדול פי כמה משיהיה באומן
ארמין ינגן סט ארוך פי 3
ויהיו המון אטרקציות + הפקה ברמה שבארץ אנחנו באמת לא יכולים לדמיין...
זאת מסיבה שנוצרים לכל החיים... |
|
|
| §chop¥ |
| quote: | Originally posted by uzi
דבר אחד בטוח שהמוזיקה שם תיהיה נהדרת, לא כמו הארועים האחרונים של
ID&T
שאכזבו אותי מאוד. |
?
למה הסנסיישן בלאק\וויט (גרמניה ובלגיה) ומיסטרילנד ואוטוטו אינרסיטי.. |
|
|
| MASTERsplinter |
נשמע שזה הולך להיות ארוע חריף...
גלי קנאה בהחלט רצים לי בגוף. |
|
|
| YoraY |
ויקטור ידידי!:)
בנאדם עם המון ריספקט לקלאב טראנס החלטתי שמקומו הוא ביתנו החם :)
תמשיך לצ'וטט פה בכיף שלך כל צמרת הקלאב טראנס בארץ כאן :)) |
|
|
| Vaitor |
| quote: | Originally posted by princess cc
למה לטוס לאמסטרדם רק בשביל ארמין?
זה לא אותו מופע שהוא ייתן כאן בת"א?
:conf: |
בדיוק מה שגלאן אמר
את בכלל לא יכולה להשוות מסיבה שתהיה פה באומן עם 60 אחוזים שבאים בשביל די.ג'י דודי שרון, לעומת 130 אחוזים שבאים לארמין והם אנשים בלי לזלזל כמובן טיפה יותר איכותיים מבחינת הבנה מוזיקלית מאשר אלה שיהיו באומן
כמובן יש המון כמוני שנוסעים במיוחד לארמין לאומן, אבל אני מדבר על אנשים הנוספים שנמצאים שם ולא בדיוק מבינים מי זה לעזאזל ארמין ואן בורן הזה
כן, בורן, אנשים אפילו לבטא את השם לא מצליחים
שיהיה
אני מקווה שהבנת למה
:toocool:
יוראי, תודה רבה לך אחי
:disbelief |
|
|
| levind |
| אני וחבר גם ביררנו עלויות לנסוע לאמסטרדם קצת לפני הגיוס בשביל הארמין אונלי, אבל זה לא מסתדר עם העלויות, אז גם השנה שומעים את הארמין אונלי ברדיו :P |
|
|
| princess cc |
טוב חבל שלא אמרתם קודם כי ככר סגרתי את האינרסיטי
אולי אני אסע ל-
armin only
בלבנון???
כדאי? |
|
|
| Vaitor |
נשמע מעניין פרינסס
רק תורידי את האזרחות שלך לפני שאת עושה את זה, כי אין לנו צורך בלשחרר עוד מחבלים בשביל להחזיר אותך ארצה, תחשבי על זה
:whip: |
|
|
|
|