|
Vage vraag: Plaat van de nieuwe Axe Dimension reclame!
|
View this Thread in Original format
| Rudy |
Ja ik vind die plaat gewoon echt chill!? Weet iemand eventueel potentieel hoe die heet?
Masjol! |
|
|
| Blik |
| ja goeie vraag, heb de clip wel een paar keer gezien op The Box, zou de naam ervan echt nie meer weten |
|
|
| Partyhardy! |
| Volgens mij is dat "royksopp-Eple", maar ik kan me vergissen :) |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Volgens mij is dat "royksopp-Eple", maar ik kan me vergissen :) |
No mate, you hit it right on the head
:D |
|
|
|
|