return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Armin Only
View this Thread in Original format
Anabolic
Hallo!!!

Jag var med i en tävling som Armin ropade ut på ASOT för tre veckor sen och vipps; fick nyss ett mail från en viss Caspar från UDC.nl:

"Hi Viktor,

I can tell you that you are one of the winners for 2 tickets Armin Only this
Saturday! Congratulations!

Just take your passport with you and come to the guest entrance!

See you Saturday and have a nice time!


Kind Regards /

Met vriendelijke groeten,


Caspar Povel

Media - Marketing Manager

UDC // Dance Valley"

GANSKA FETT VA?!?!?!

Ska någon av er ner dit? Jag och en annan grabb täntek försöka ta oss ner på nått sätt :disbelief

Vi bor i Stockholm, men tar oss nog lite varsomhelst för att kunna komma ner till Rotterdam!

CIAO!
SteveTranz4ever
Grymt! och Grattis!

Finns billiga flyg att ta ner till Rotterdam!
Anabolic
TACK :D det beror på avd man tycker är billigt... 2100 är det billigaste vi hittat... vet du bättre ? :toocool: :conf: :nervous:
Laszlo
bör finnas flyg för typ en tredjedel av det priset :|
ScuL
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Grymt! och Grattis!

Finns billiga flyg att ta ner till Rotterdam!


inte längre .. den där tjänsten är avbrutit
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement