return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway

 
HEAT "Holiday Special" ft. Eric Prydz @ Rockefeller
View this Thread in Original format
dj_alfi
quote:


HEAT
"Holiday Special"


Featuring
Eric Prydz (Ministry of Sound - SE)
plus 10 Dj's

Tues. Dec 26.th
Rockefeller - Oslo, Norway
Door: 375.- Presale: 275.-



2. juledag inntar HEAT nok en gang Rockefeller, for å gi deg en fantastisk og uforglemmelig klubb-kveld.

Med 3 avdelinger og 10 dj's fordelt over 6 timer er det duket for en stor fest-aften. Og endelig har vi klart å få tak i mannen vi har vært på jakt etter i over 2 år, svenske Eric Prydz (Ministry Of Sound, Pryda, Mouseville).

Det er ikke å overdrive når vi sier at Eric Prydz er den hotteste house produsenten om dagen, og han har vært det en lang stund nå. Ser vi bort ifra mega hit'en "Call On Me" har han en rekke fete utgivelser og remixer, som Pryda - Aftermath, Axer - 123, Paolo Mojo - 1983 (Eric Prydz remix), Pink Floyd - The Wall (Eric Prydz remix), og vi kunne fortsatt i det uendelige.
Eric Prydz er selve definisjonen på HEAT!!

Han driver også tre labels, der Pryda og Pryda Friends gir ut funky-catchy-progressive-melodiøs house og generelt massive floor-fillers, mens Mouseville er den mørkere siden av han der han gir ut techno, supportet av navn som Dave Clark, Adam Beyer, Jeff Mills og Dave Angel.

Som dj har han head-line'et store britiske dance festivaler i hele sommer, på lik linje med Deep Dish, Tiësto, John Digweed etc.

I tillegg til Eric Prydz vil du få flere av landets fremste dj's og produsenter!

Billetter er i salg fra lørdag 4. november på Posten, billettservice.no og hos Kentho i Strøgetpassagen.
Forsalg kr 275,- + avgift, i døren kr 375,- + avgift

Mer info og fullstedig dj line-up vil komme om ikke lenge.

Vi ses 2. juledag!

HEAT

Vi ses…



Bare tenkte jeg skulle poste dette hvis det var noen som ikke hadde fått det med seg enda ;)
Ariah
høres ut som stedet for å danske vekk juleribba ja
Kimito
Fylla!

:)
netroM
Må si jeg ikke er særlig imponert over Pink Floyd remixen hans...
Ikke helt min type musikk han spiller... men videoene derimot... :D
dj_alfi
jeg tror jeg har mista billetten min :/
Kimito
Sees i kveld!

:)
euphoria_ibiza
er sikker på min sak at dette kommer til å bli en heftig kveld
house og trance for folket :D
dj_alfi
*vorser*
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement