|
F1 manager
|
View this Thread in Original format
| Marco Harleman |
| Ik was eigenlijk benieuw wie er allemaal meedoen aan de F1 manager op de site van RTL5, want volgens mij zijn er hier best wel mesne die het fanatiek volgen, ondaks dat us Joske niet meetoerd. Misschien is het wel lach om daar een subleage op te zetten, ik noem bijvoorbeeld de TA F1 leage. Iedereen met een eigen team kan daar dan inschrijven. Of is er soms al zoiets??? |
|
|
| kolkiewolkie |
wou dat eerst wel, maarja, toe gingen die lui ineens 10 euro voor dat geintje vragen en dan ga ik toch liever iets anders doen met mijn geldje....
however, om alles eerlijk te houden: op de site van www.formule1.nl gaat binnenkort de managercompetitie van start, dus dan heeft iedereen ook gelijke kansen!
en DAN ben ik wel van de partij |
|
|
| Ruben_Dubbink |
same here, zal wel moeten he, met zo'n sig :D
kan hem beter een keer aanpassen,
Verstappen zien we toch niet meer in een Arrows :(
GreetZ RubDub |
|
|
| Dj Lex |
| Ik doe al mee met de competitie op www.si.nl geloof ik. En sta er tot nu toe best goed voor. |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by Ruben_Dubbink
Verstappen zien we toch niet meer in een Arrows :(
|
Nou je zal em iig nog wel zien in de grindbak.. je kan je roots natuurlijk niet vergete he |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Ik doe al mee met de competitie op www.si.nl geloof ik. En sta er tot nu toe best goed voor. |
yup, JUST JOINED IN!
KW racing :D
eens zien wat we ervan bakken...
EN heb meteen maar fftjes een subleague aangemaakt:
naam: tranceaddict
password: swamper :D (dit spel dient trouwens wel een andere aanpak dan andere moet ik zeggen...) |
|
|
| Ruben_Dubbink |
en hoe kan ik in je subleague komen m8?
GreetZ RubDub |
|
|
| Jappio |
Zozo.. al 2 leden :p
| quote: | | en hoe kan ik in je subleague komen m8? |
Gewoon aanmelden bij die f1 , aansluiten bij league
| quote: | | Ik doe al mee met de competitie op www.si.nl geloof ik. En sta er tot nu toe best goed voor. |
t gaat na de laatste gp wat minder lexie ;) volgende x ben ik je voorbij :p |
|
|
| Jappio |
wowie lex..
je staat best hoog:
Positie Team Overall +/- Vermogen
1 Lexie 69 242 € 88.870.860
2 Jappios Angels * 2638 -684 € 76.593.084
3 KW racing 16100 -626 € 57.720.174 |
|
|
| kolkiewolkie |
*sigh*
team williams laat mij dit jaar ernstig in de steek :(
khad veel en veel meer van ze verwacht... 1nalaatste race was zelfs een dieptepunt.. NUL PUNTEN!! |
|
|
|
|