return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 [4] 5 
A state of Trance ==> Your top 5 of 2006 (pg. 4)
View this Thread in Original format
Config
quote:
Originally posted by Tomorrow Traxx
Jep, daar staat em idd wel, maar geen Prison Break :(


Armin heeft bij mijn weten Prison Break nooit gedraaid..
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Progrez
En ik denk dat we nog een producer vergeten die zeker in dit rijtje past.


idd, groot gelijk ...

armin maakt de ene gore zeikplaat na de andere :o :D
Devilex
Ik denk dat hij het op Jonas Steur heeft
Real
quote:
Originally posted by Devilex
Ik denk dat hij het op Jonas Steur heeft

Uiteraard, maar het is meer van toepassing op den Armijn. ;)
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Real
Uiteraard, maar het is meer van toepassing op den Armijn. ;)


my point exactly :p
domineesje
quote:
Originally posted by Config
Armin heeft bij mijn weten Prison Break nooit gedraaid..


Niet door Armin , wel door menno episode 250
Config
quote:
Originally posted by Devilex
Ik denk dat hij het op Jonas Steur heeft


hij heeft het altijd op Jonas Steur, daar moet ge zelfs al niet meer over nadenken :)


quote:
Originally posted by domineesje
Niet door Armin , wel door menno episode 250


wel dan heb ik gelijk he :) Die set van menno zal natuurlijk niet meetellen voor de votings he , dat was een liveset en onder andere omstandigheden
Tomorrow Traxx
quote:
Originally posted by Config
Armin heeft bij mijn weten Prison Break nooit gedraaid..

Ah, OK :)
Push2005
quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
idd, groot gelijk ...

armin maakt de ene gore zeikplaat na de andere :o :D


Haha, dat dacht ik ook direct... Maar ik ging voor 1 keer zwijgen om de goede orde te bewaren :p
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Push2005
Haha, dat dacht ik ook direct... Maar ik ging voor 1 keer zwijgen om de goede orde te bewaren :p


dus Luc, nu weet ge't voor de volgende keer ... als ge het zelf niet zegt, zegt iemand anders het wel ;)

Tom Fische
Armin van Buuren - Control Freak (SvD RMX)
Leon Bolier - Poseidon
T4L - Maximus
Arksun - Arisen
Jonas Steur - Second Turn

die leon bolier heb ik mij vandaag gehaald :p zalig plaatje =D
De Geert
1. Alex Morph versus Talla - Full Prelude (Re:Locate versus Solid Globe Remix)
2. Arksun - Arisen (Original Mix)
3. Fred Baker - Forever Friends (Sensation White 2006 Anthem)
4. DJ Governor presents Orjan - Arctic Globe (Original Mix)
5. Menno De Jong and Leon Bolier presents Solar Express - Magma (Original Mix)

had gemakkelijk een top-20 kunnen samenstellen, ma kom...
een beetje chauvinistisch gestemd, maar vind de melodie van Forever Friends toch nog steeds een van de beste :toocool:
Lift er express uitgelaten om toch op deze plaatjes te kunnen stemmen, ik hoop nu maar dat niet iedereen zo redeneert ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement