|
A state of Trance ==> Your top 5 of 2006 (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Config |
| quote: | Originally posted by Tomorrow Traxx
Jep, daar staat em idd wel, maar geen Prison Break :( |
Armin heeft bij mijn weten Prison Break nooit gedraaid.. |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Progrez
En ik denk dat we nog een producer vergeten die zeker in dit rijtje past. |
idd, groot gelijk ...
armin maakt de ene gore zeikplaat na de andere :o :D |
|
|
| Devilex |
| Ik denk dat hij het op Jonas Steur heeft |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Devilex
Ik denk dat hij het op Jonas Steur heeft |
Uiteraard, maar het is meer van toepassing op den Armijn. ;) |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Real
Uiteraard, maar het is meer van toepassing op den Armijn. ;) |
my point exactly :p |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Config
Armin heeft bij mijn weten Prison Break nooit gedraaid.. |
Niet door Armin , wel door menno episode 250 |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by Devilex
Ik denk dat hij het op Jonas Steur heeft |
hij heeft het altijd op Jonas Steur, daar moet ge zelfs al niet meer over nadenken :)
| quote: | Originally posted by domineesje
Niet door Armin , wel door menno episode 250 |
wel dan heb ik gelijk he :) Die set van menno zal natuurlijk niet meetellen voor de votings he , dat was een liveset en onder andere omstandigheden |
|
|
| Tomorrow Traxx |
| quote: | Originally posted by Config
Armin heeft bij mijn weten Prison Break nooit gedraaid.. |
Ah, OK :) |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
idd, groot gelijk ...
armin maakt de ene gore zeikplaat na de andere :o :D |
Haha, dat dacht ik ook direct... Maar ik ging voor 1 keer zwijgen om de goede orde te bewaren :p |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Push2005
Haha, dat dacht ik ook direct... Maar ik ging voor 1 keer zwijgen om de goede orde te bewaren :p |
dus Luc, nu weet ge't voor de volgende keer ... als ge het zelf niet zegt, zegt iemand anders het wel ;) |
|
|
| Tom Fische |
Armin van Buuren - Control Freak (SvD RMX)
Leon Bolier - Poseidon
T4L - Maximus
Arksun - Arisen
Jonas Steur - Second Turn
die leon bolier heb ik mij vandaag gehaald :p zalig plaatje =D |
|
|
| De Geert |
1. Alex Morph versus Talla - Full Prelude (Re:Locate versus Solid Globe Remix)
2. Arksun - Arisen (Original Mix)
3. Fred Baker - Forever Friends (Sensation White 2006 Anthem)
4. DJ Governor presents Orjan - Arctic Globe (Original Mix)
5. Menno De Jong and Leon Bolier presents Solar Express - Magma (Original Mix)
had gemakkelijk een top-20 kunnen samenstellen, ma kom...
een beetje chauvinistisch gestemd, maar vind de melodie van Forever Friends toch nog steeds een van de beste :toocool:
Lift er express uitgelaten om toch op deze plaatjes te kunnen stemmen, ik hoop nu maar dat niet iedereen zo redeneert ;) |
|
|
|
|