return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
Timo maas - loud
View this Thread in Original format
magrec
Ok hij is al een aantal weekjes OFFICIEEL uit ;)
Maar mensen dit meesterwerk moet je zeker kopen of in de meeste gevallen hier downloaden. De platen zijn echt ontzetten HARD geproduceerd Me boxen hebben al moeite met een heel laag volume.

De nummers zijn gewoon echt zwaar lekker lekker vaag dus ff downen die handel de moeite waard als je van wat experimentelere muziek houdt.
Ding Chavez
ZELFS! de veronica gids vind em nu CD v/d week. Das normaal alleen weggelegd voor britney en de gang... Ik heb de CD nog nie geluisterd maar de vorige platen van Timo waren allemaal heerlijk dus het album zal ook wel goed zijn.

GreetZ, DC
TimeportE
/me is going to d/l.. :D:D
eerst eff de rest van mijn que deruit flikkeren.. :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement