|
הפורום משעמם !!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
זה ממש חשוב לי שאתם לא יכולים להסתדר בלעדיי :)
אבל עכשיו חזרתי והכל טוב חברים
לא סתם...
יש תקופות שמשעמם ויש תקופות שמעניין
יהיה טוב
והפועל הפסידה ועפה |
|
|
| MoSH_MaN |
תיקון!
הפורום זה לא רק על השארינג אבל עדיין זה עוד חלק להפוך אותו לקצת יותר ומשעמם ויהפוך אנשים לחמדנים...
עזבו שטוית הפורום די תקוע עכשיו והטופיק הזה רק מוכיח את זה עוד יותר....
היו ימים תאמין לי אני מוכן לחזור לתקופה שלי עם ה33.6 מודם
שהורדתי שיר בשעה |
|
|
| DjChook |
ראסמי
מוש אין לך מושג כמה אתה צודק
היום שאני מוריד כ"כ הרבה שירים מהר אני אפילו לא נהנה לשמוע אותם
אני לא מספיק לחוות דעה על שיר ומעביר לבא בתור
זה מתחיל להימאס,
בגלל זה הפסקתי להוריד
ואני מוריד רק הופעות..
אבל זה שוב לא קשור לפורום
והוא לא מיצא את עצמו
צריך עוד בדיחות :) |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
היו ימים תאמין לי אני מוכן לחזור לתקופה שלי עם ה33.6 מודם
שהורדתי שיר בשעה |
לא אחי אתה לא רוצה
סמוך עלי :toothless :toothless :toothless |
|
|
| Hell_Copter |
אני בא להתחלף איתך בשניה
אני שונא את זה
יש כל כך הרבה להוריד ואין לי זנמן לזה |
|
|
| DjChook |
לפחות אתה ממצה שירים
לי יש סתם רשימה אינסופית |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by yahel222
פשוט תתחילו לפתוח ט'רדים מעניינים !!!!!
|
חחחחחחחחחח
ואז תבואו ותצעקו על מי שייפתח למה הוא עושה את זה ומציף את הפורומים
אני לדוגמא יכלתי להביא לכם עוד מלא טרדים עם סטים שלי אבל ממה שזכור לי, לא ממש אהבתם את זה. |
|
|
| MoSH_MaN |
חחחח
לא יודע אבל ב29 אני וחן נעזוב :D :D :D
אני ישיג לך
ואז אחרי כמה שבועות יצא פאץ' לאינטרנט ואני יקרע אותך באינטרנט ! ;) |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
חחחח
לא יודע אבל ב29 אני וחן נעזוב :D :D :D
אני ישיג לך
ואז אחרי כמה שבועות יצא פאץ' לאינטרנט ואני יקרע אותך באינטרנט ! ;) |
על מה אתה מדבר? :):):):):D:D:D:D:D:D:toothless :toothless :toothless |
|
|
| Dj Moriano |
| טוב היום הגעתי למסקנה שהפורום לא משעמם בגרוש מאתמול בצהריים עד עכשיו לא הייתי בפורום ועכשיו יש לי יותר מ30 ט'רדים לבדוק |
|
|
|
|