return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
99Zone Party #7 @ Zillion (23.11.2006)
View this Thread in Original format
THE_BLUE_DRAGON
בערב יום חמישי ה-23.11.2006 קהילת
99Zone
!מציגה את האירוע השביעי שלה
- אשר יתקיים במועדון ה
Zillion
.ברחוב משכית 27 בהרצליה פיתוח


!!!...LINE-UP...!!!

Lico & Shultz
(Baroque, Proxoz)

Eyal Hoffman & Gal Grossman
(99ESC, 99Zone's DJ)

Robert Gitelman & Shultz
(ID&T, Vandit, Proxoz)

Galo & Darki
(99Zone's DJ)

ד"א בקרוב 99זון חוגגים שנה של מסיבות

!!!זהו כל זאת במחיר 60ש"ח + שתייה קלה חינם כל הערב

:crazy:

YoraY
מראש אני אומר שלזאת אני כבר לא אגיע...

תהנו כולם בכל אופן ובהצלחה!:)
uzi
60 שקל!
איפה כל אלה שהתרעמו כשאנחנו רצינו לקחת 70 על תקליטן מהולנד?!!
.A.Y.
quote:
Originally posted by YoraY
מראש אני אומר שלזאת אני כבר לא אגיע...

תהנו כולם בכל אופן ובהצלחה!:)


+1
שברתי רצף
DJMIKE
quote:
Originally posted by uzi
60 שקל!
איפה כל אלה שהתרעמו כשאנחנו רצינו לקחת 70 על תקליטן מהולנד?!!


עוזי, עם כל הכבוד שלי אליך, זאת תגובה ממש ממש לא לעניין. אפילו תגובה מאוד טפשית ומעצבנת. אף אחד, אבל אף אחד שקשור להפקה הזאת, ואף אחד מהקהל שמגיע להפקות שלנו, לא אמר לך כלום על המחיר שלכם. להזכירך, הרוב המוחלט שהגיע ל
SO היה חברה שלנו
את החישובים שלנו אנחנו עושים טוב טוב ולא סתם זורקים מחירים כי ככה בא לנו או כי סתם בא לנו להרוויח שקל או שניים.
מאוד מאוד צורם לי לראות את התגובה שלך
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by DJMIKE
עוזי, עם כל הכבוד שלי אליך, זאת תגובה ממש ממש לא לעניין. אפילו תגובה מאוד טפשית ומעצבנת. אף אחד, אבל אף אחד שקשור להפקה הזאת, ואף אחד מהקהל שמגיע להפקות שלנו, לא אמר לך כלום על המחיר שלכם. להזכירך, הרוב המוחלט שהגיע ל
SO היה חברה שלנו
את החישובים שלנו אנחנו עושים טוב טוב ולא סתם זורקים מחירים כי ככה בא לנו או כי סתם בא לנו להרוויח שקל או שניים.
מאוד מאוד צורם לי לראות את התגובה שלך


מייק נדמה לי הייתה כאן אי הבנה
ושעוזי יתקן אותי אם אני טועה אבל פשוט יש כאן אדם או שתיים שנוהגים להתנכל באופן טבעי הם לא קשורים אליכם
הם קשורים אלינו וזו היתה הערה עוקצנית לעברם

זה לא משנה דבר
אני מאמין שאני שם
YoraY
quote:
Originally posted by DJMIKE
עוזי, עם כל הכבוד שלי אליך, זאת תגובה ממש ממש לא לעניין. אפילו תגובה מאוד טפשית ומעצבנת. אף אחד, אבל אף אחד שקשור להפקה הזאת, ואף אחד מהקהל שמגיע להפקות שלנו, לא אמר לך כלום על המחיר שלכם. להזכירך, הרוב המוחלט שהגיע ל
SO היה חברה שלנו
את החישובים שלנו אנחנו עושים טוב טוב ולא סתם זורקים מחירים כי ככה בא לנו או כי סתם בא לנו להרוויח שקל או שניים.
מאוד מאוד צורם לי לראות את התגובה שלך


מייק יא גזור הוא לא בא להגיד
"איפה האלה שצעקו עלינו למה אתם לא צועקים גם עליהם"

הוא בא להגיד
"תסתכלו (אותם אנשים שהתבכיינו על המחירים במסיבה שלהם..) יא טמבלים אתם רואים שזה המצב? אף אחד פה לא מנסה לגנוב אתכם ולסחוט מכם.. זה המצב.. זה המחיר.."





תאמת שתיכם יצאתם קצת דבילים :) חח עוזי.. להבא תשתדל לא לכתוב דברים דו משמעותיים יום יבוא אני אהיה בצבא אילן בלימודים ומייק ישגר עליך טיל מרוב עצבים כי באמת הניסוח שלך גם אם לא התכוונת נשמע מאד עוקצני

ומייק.. אל תהיה גזור :) עוזי הוא האחרון פה שינסה לעקוץ אתכם גם אתה יכולת לקרוא פעמיים ולתת תגובה יותר רכה למרות שאכן יש מקום לקצת אגרסיביות אבל בקטנה אני במקום להתעצבן הייתי פונה לעוזי בפרטי מסדר תעניינים ודואג שהפוסט הזה ימחק (כן, אצלינו אפשר! למחוק טרדים ולערוך אותם בלי מגבלה)
DJMIKE
אם לא הבנתי נכון, אז אני מצטער ואילן אני אשמח אם תמחק את כל התגובות החל משלי, תודה
YoraY
quote:
Originally posted by DJMIKE
אם לא הבנתי נכון, אז אני מצטער ואילן אני אשמח אם תמחק את כל התגובות החל משלי, תודה



הבנת נכון סך הכל.. זה באמת נשמע כמו שזה נשמע (רע) אבל זו לא הייתה הכוונה של ידידיינו..
Dj Alex (ISR)
לא שם, מצטער.

DJ Alex E.
שם בכל הכוח !
markfeldman
נשמע כמו אירוע הכנה טוב לארמין...

אילן, מתי יש כרטיסים לארמין ?!!?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement