return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
Black Dragon, Halperin & Void 17.11 @ Haoman 17 TA
View this Thread in Original format
Black Dragon
אז הנה עוד הפקה של נקסט, חוגגים יומולדת לאלון המפיק של הליין
אז קצת לפני ארמין, אני, הלפרין ו-וויד נחמם אתכם קצת לחורף
אגב מי שיגיע כדאי לו להרשם כחברי מועדון כי זה יקנה לכם הנחות חזקות למסיבות הבאות ויחסוך ממכם את הרדיפה אחרי כרטיסים של מכירה מוקדמת

אז בקיצור, מי שמעוניין להגיע
22+
שירשם ברשימות
0544692610 אלי

הכניסה כנראה שוב לא תתאים למוש ושחר כי הרשימות הן 70 שח חח
(אני אזכור את זה עוד הרבה זמן)
אבל אשמח לראות פה פרצופים מוכרים

ואם לא אז בהחלט בארמין..
כרטיסים יהיו אצלי החל מהסופ"ש
תרגישו חופשי להתנפל.

המשך שבוע טוב!
Glenn-Holmes
יש עוד סיבות שזה לא יתאים להם
זה מוזיקה אלקטרונית
ועכשיו סיבות שזה לא יתאים למוש
זה מצריך יציאה מהבית
אין כאן את יחיד הסגולה שמנגן כל קטע טחון בלי שהוא קשור לאיזה רעיון הגיוני שעומד מאחורי סט...אני מדבר כמובן על הדי גיי הדגול סטיב אנג'לו שמוש משום מה אוהב...
ואל תשכח אלי..
זה אתה מנגן
תזכיר לי מתי היה פוסט של מסיבה שניגנת בה שלמוש לא היתה איזה הערה לא במקום להשחיל.?

תסמוך עליו תן לו יום יומיים וההערה הזו כבר תבוא...

אבל שורה תחתונה
70 שקל זה באמת הרבה...לאנשים מכפר שמריהו
Black Dragon
חח לא התכוונתי להעליב או משהו סתם הצחיק אותי היציאה הזו אז בזמנו אבל בקטנה :)

בתאכלס אנחנו יודעים מיהו טראנס אדיקט ומי לא בפורום
ושוב תודה לכל אלה שפירגנו ביום חמישי ב"סו" באמת תודה :)
.A.Y.
אם זה מנחם כשאני יהיה בן 22 אני מבטיח לבוא למסיבות שלכם:D
YoraY
אלי סדר לי גם גיג כזה... תודה...

:)
THE_BLUE_DRAGON
!אתמול זה היה רק חימום
:gsmile: היום חפירות
Black Dragon
מהפורום חוגג יומולדת אצלנו אבל בעיקרון היומולדת בשני SPL הבנתי שהבחור

אשמח לראות עוד אנשים מפה ותהנו :)
אני אהנה הערב חח
SPL
כן היה אחלה אתמול לא היה מפוצץ אתמול באומן מה שקורה הרבה לאחרונה הרבה באומן לא יודע מה קרה... והסאונד היה גם סביר.
.A.Y.
בלאק דראגון איך זה שלא הופעת על הפליירים?
THE_BLUE_DRAGON
מפני שהפלאיירים יצאו לפני שזה נסגר

YoraY
quote:
Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
מפני שהפלאיירים יצאו לפני שזה נסגר



איזה סוכן...... :)
Black Dragon
חחח
כן זה נסגר אחרי שההזמנות יצאו, אבל נקסט טיים זה יופיע
:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement