|
Black Dragon, Halperin & Void 17.11 @ Haoman 17 TA
|
View this Thread in Original format
| Black Dragon |
אז הנה עוד הפקה של נקסט, חוגגים יומולדת לאלון המפיק של הליין
אז קצת לפני ארמין, אני, הלפרין ו-וויד נחמם אתכם קצת לחורף
אגב מי שיגיע כדאי לו להרשם כחברי מועדון כי זה יקנה לכם הנחות חזקות למסיבות הבאות ויחסוך ממכם את הרדיפה אחרי כרטיסים של מכירה מוקדמת
אז בקיצור, מי שמעוניין להגיע
22+
שירשם ברשימות
0544692610 אלי
הכניסה כנראה שוב לא תתאים למוש ושחר כי הרשימות הן 70 שח חח
(אני אזכור את זה עוד הרבה זמן)
אבל אשמח לראות פה פרצופים מוכרים
ואם לא אז בהחלט בארמין..
כרטיסים יהיו אצלי החל מהסופ"ש
תרגישו חופשי להתנפל.
המשך שבוע טוב! |
|
|
| Glenn-Holmes |
יש עוד סיבות שזה לא יתאים להם
זה מוזיקה אלקטרונית
ועכשיו סיבות שזה לא יתאים למוש
זה מצריך יציאה מהבית
אין כאן את יחיד הסגולה שמנגן כל קטע טחון בלי שהוא קשור לאיזה רעיון הגיוני שעומד מאחורי סט...אני מדבר כמובן על הדי גיי הדגול סטיב אנג'לו שמוש משום מה אוהב...
ואל תשכח אלי..
זה אתה מנגן
תזכיר לי מתי היה פוסט של מסיבה שניגנת בה שלמוש לא היתה איזה הערה לא במקום להשחיל.?
תסמוך עליו תן לו יום יומיים וההערה הזו כבר תבוא...
אבל שורה תחתונה
70 שקל זה באמת הרבה...לאנשים מכפר שמריהו |
|
|
| Black Dragon |
חח לא התכוונתי להעליב או משהו סתם הצחיק אותי היציאה הזו אז בזמנו אבל בקטנה :)
בתאכלס אנחנו יודעים מיהו טראנס אדיקט ומי לא בפורום
ושוב תודה לכל אלה שפירגנו ביום חמישי ב"סו" באמת תודה :) |
|
|
| .A.Y. |
| אם זה מנחם כשאני יהיה בן 22 אני מבטיח לבוא למסיבות שלכם:D |
|
|
| YoraY |
אלי סדר לי גם גיג כזה... תודה...
:) |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
!אתמול זה היה רק חימום
:gsmile: היום חפירות |
|
|
| Black Dragon |
מהפורום חוגג יומולדת אצלנו אבל בעיקרון היומולדת בשני SPL הבנתי שהבחור
אשמח לראות עוד אנשים מפה ותהנו :)
אני אהנה הערב חח |
|
|
| SPL |
| כן היה אחלה אתמול לא היה מפוצץ אתמול באומן מה שקורה הרבה לאחרונה הרבה באומן לא יודע מה קרה... והסאונד היה גם סביר. |
|
|
| .A.Y. |
| בלאק דראגון איך זה שלא הופעת על הפליירים? |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
| מפני שהפלאיירים יצאו לפני שזה נסגר |
|
|
| YoraY |
| quote: | Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
מפני שהפלאיירים יצאו לפני שזה נסגר |
איזה סוכן...... :) |
|
|
| Black Dragon |
חחח
כן זה נסגר אחרי שההזמנות יצאו, אבל נקסט טיים זה יופיע
:) |
|
|
|
|