|
יואוווווווווווווווווו מדברים על החמור כנסו אתם חייבים!
|
View this Thread in Original format
| YoraY |
אין זה השיא...................
די אני לא יכול יותר... |
|
|
| DvJ |
כלכך עצוב לראות דבר שכזה....
ויש עןד המון ישראלים כאלה בעלי מום לדוגמא נתקלתי לפני שבוע באחד שקרא לדאנס4 לייף של טיאסטו ומקסי ניורק אוהס.....כלכך מצער.... |
|
|
| Terlah |
ניו-יורק האוס....תכלס מצחיק
כי בקושי את ההגדרה שכם האוס הייתי מוכן לתת לקטע הזה
שהוא אחד הגרועים שיצאו השנה
מזעזע ברמות על |
|
|
| cluBBer |
זה הורג אותי כל פעם מחדש
מתי שאומרים
"טראנסים" או "האוסים" |
|
|
| YoraY |
| quote: | Originally posted by cluBBer
זה הורג אותי כל פעם מחדש
מתי שאומרים
"טראנסים" או "האוסים" |
איך שכחת את "דאנסים"
זה הכי משגע אותי!$@ - דאנסים זה יענו יורו טראנס, כל המסחרה לסגו קסקדה, כל ההפקות מגרמניה |
|
|
| DJ Alex E. |
תשמעו יש גבול לכל דבר...
אבל כמו בכל דבר בחיים,יש יוצאי דופן
לדוגמא הטימטום הישראלי
:rolleyes: |
|
|
| DJMIKE |
טראנסים בלאגן!!!!
איזה בומים %&^&*%^*%^%) |
|
|
| SychoShiver |
הבן אדם התאמץ והעתיק את כול הרשימה הזאת מאיפשהו , למה לקלקל לו
שיפגין קצת ידע הטמבל...
מפגרים--------> אבל אופטימיים |
|
|
|
|