return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
יואוווווווווווווווווו מדברים על החמור כנסו אתם חייבים!
View this Thread in Original format
YoraY
אוקי אוקי.. זה אחד המעולים!

הופעה חיה של פיגור ישראלי של לא מבינים בשיייייט במוזיקה אלקטרונית ובמושגים...


אתם נקרעייייייייים@!$%
זה פשוט בא אחד אחרי השני - איזה טירוף! לא נגענו!

http://www.fresh.co.il/vBulletin/sh...ad.php?t=248780
YoraY
אין זה השיא...................


די אני לא יכול יותר...
DvJ
כלכך עצוב לראות דבר שכזה....
ויש עןד המון ישראלים כאלה בעלי מום לדוגמא נתקלתי לפני שבוע באחד שקרא לדאנס4 לייף של טיאסטו ומקסי ניורק אוהס.....כלכך מצער....
Terlah
ניו-יורק האוס....תכלס מצחיק
כי בקושי את ההגדרה שכם האוס הייתי מוכן לתת לקטע הזה
שהוא אחד הגרועים שיצאו השנה
מזעזע ברמות על
cluBBer
זה הורג אותי כל פעם מחדש
מתי שאומרים

"טראנסים" או "האוסים"
YoraY
quote:
Originally posted by cluBBer
זה הורג אותי כל פעם מחדש
מתי שאומרים

"טראנסים" או "האוסים"


איך שכחת את "דאנסים"


זה הכי משגע אותי!$@ - דאנסים זה יענו יורו טראנס, כל המסחרה לסגו קסקדה, כל ההפקות מגרמניה
DJ Alex E.
תשמעו יש גבול לכל דבר...







































אבל כמו בכל דבר בחיים,יש יוצאי דופן
לדוגמא הטימטום הישראלי
:rolleyes:
DJMIKE
טראנסים בלאגן!!!!

איזה בומים %&^&*%^*%^%)
SychoShiver
הבן אדם התאמץ והעתיק את כול הרשימה הזאת מאיפשהו , למה לקלקל לו
שיפגין קצת ידע הטמבל...



מפגרים--------> אבל אופטימיים
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement