return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
DJ Alex E. - Techy Mood (October Set)
View this Thread in Original format
DJ Alex E.
שלום לכולם
את הסט הזה פרסמתי בכל הפורומים כבר מזמן ומשום מה שכחתילפרסם פה חחח אז הנה נזכרתי :toothless
זהו סט שהוקלט לתחרות ב99 זון,
והיה חובה להקליט את הסט על פלטה ,וזאת פעם ראשונה בערך שאני נוגע ברצינות בפלטה...אז אל תצפו לניסים ונפלאות למרות שלדעתי המיקסים יצאו לא כל כך גרועים...

הסגנון:טק האוס לסוגיו
מינימליסטי-פרוגי-אסידי-אלקטרואי-טרייבליסטי-Peakhour
וכמובן שקינחתי בקטע טקנו מולק אשכים מפרק מפרקות ומעיף גגות פקיסטנים באוויר

רגע לפני שאתם מגיבים לסט:
כן אני יודע שלפעמים יש קצת פאקים עם הווליום כי עבדתי בלי מוניטור(כן כן הכל באוזניות)ועם קומפקטים דפוקים של נומארק שלקחתי מוולר הסטלן שצריך להיות מדען בשביל להצליח לתפוס בהם קיו בקיצור חרא של תנאים...
וכן אני יודע שההתחלה של הטראק השלישי נשמעת כמו ברווז מת וזה בגלל ששיעמם לי(רבאק אפשר להשתגע עד שהוא מתחיל) אז התחלתי לשחק עם האפקטים ויצאו ציפצופים לא צפויים
בשמיעה חוזרת של הסט,בעצם מסתבר שדווקא שיעמם לי לא מעט כי זה לא הפעם היחידה שזה קורה חחחחח נו טוב לפחות בשאר הפעמים האפקטים נשמעו סבבה....

חוץ מזה,
feedbacks are welcomed

Tracklist :

1. Intro - Rise of the Machine
2. Zentex - Kaeyrae (Alex Under Remix)
3. Booka Shade - Trespass
4. Steve Angello & Sebastian Ingrosso - Click
5. Robert Calvin - Acid Life
6. Kid Blue - Nothing 2 Lose
7. Sebastien Leger - Hit Girl
8. Sebastien Leger - Epoxy
9. Danny Tenaglia - Our Days
10. Futureshock - Wide Open
11. Mile 1 - Itsu (Ozgur Can remix)
12. Steve Lawler - That Sound
13. Ozgur Can - Changed (G & D remix)
14. Cirez D - Control Freak (Adam Beyer & Henrik B Remix)
15. Outro - Holden & Thompson – Nothing (Acapella)

Link:
[[ LINK REMOVED ]]


:cool:
YoraY
מוריד.. איזה כלבים הרפיד שר האלה יאאלה..

בכוונה הם עשו את השעון של חצי שניה ולא מ9-0
כדי שיהיה משעמם ומשביז להמתין






מקשיב לסט החופר :)
.A.Y.
שמעתי אותו כבר מזמן סט חופר
אלכס מה הטראק בדקה ה24? אין לי כוח להתחיל לספור טראקים חח
DJ Alex E.
זה ID
:cool:





































































Sebastien Leger - Hit Girl
;)

נ.ב:
זה רק אני או שהסמיילי של הקול פה ממש לא קול?!
:eek:
gErver
Sebastien Leger - Epoxy

ענק, יש לי תקטע כבר 3 או 4 חודש משהו חזזזק

תסט עוד לא שמעתי, בהורדדה.
DJ Alex E.
זה ברמיקס של אוליבר קליין אגב
ובאמת אחד הקטעים היותר טובים שיצא לי לשמוע השנה
פשוט עבודת מופת של קליין
את המקורי לא יצא לי לשמוע כי במחינתי אין סיכוי שזה מתעלה על הרמיקס
פשוט ענק
טק האוס במיטבו
gErver
אוליביר קליין ובגדול,

המקורי נשמע משעמם לידו.


ד"ש לטרנטמולר, מת כבר לשמוע יציאה כמו פולאר שיפט
מפליא אותי איך הדירוג שלו היה כל כך נמוך בדי'גיי מאג השנה.
Glenn-Holmes
אותי זה לא מפליא...:rolleyes: עופר ניסים מקום 29....שום דבר כבר לא מפליא אותי
DJ Alex E.
פששש גרבר יש לך טעם משובח אני רואה
ממ...
דבר איתי באייסיקיו כשיצא לך
95521044

אגב
נסה גם את
Trentemoller - Sunstroke
Trentemoller - Minimal Fox

אתה תאהב
מילה של אלכס :toocool:
gErver
חולה על אלקטרו,

במצב של היום פשוט אין ברירה,
רוב המוסיקה כבר לא מחדשת הרבה

אלקטרו, קלאשים ופרוג עוד עושים לי ריגוש ומחדשים כל הזמן

מינימל פוקס וסאן סטרוק קטעים אדירים,

dominik eulberg - bionik

cirez d - knockout (sebastian leger remix)

Raudive - Here (Len Faki Podium Remix) יציאת השנה מבחינתי
הפקה ברמות קשות

Glenn-Holmes
מממ טרנטמולר אלקטרו?
:rolleyes:

דומיניק יולברג אלקטרו? :eyes:

תערוך מהר את ההודעות שלך לפני שאלקס יראה את זה!
DJ Alex E.
שמע
קודם כל
Trentemoller - Sunstroke
Trentemoller - Minimal Fox
זה רחוק מאלקטרו
וטרנט בעיקרון,כמו כל שאר האנשים שציינת,יוצר טק האוס
טק האוס עם עוד אלמנטים מסגנונות שונים,לעיתים גם קצת אלקטרו
עכשיו לדעתי הוא התמסחר מאד ומתחיל לחרוש יותר מדי על הסאונד מהרמיקס ליושימוטו..אבלזה לא העניין כרגע

העניין הוא,שאני שמח לבשר לך שאתה לא חולה אלקטרו מהקטעים שציינת
וזה טוב
כי לאהוב אלקטרו זה כבר מזמן הפך למילה גסה ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement