|
lite off topic...
|
View this Thread in Original format
| Ravesquad |
| men jag tänkte bara höra vilket dataspel ni e sålda på:) själv spelar jag starcraft nästan jämt:cool: |
|
|
| King of Clubs |
| Championship Manager spenderar jag alldeles för mycket tid med... Jag tror jag är bäst i världen på det spelet :) hehe.... |
|
|
| Aendy |
| Bra tag sen jag lirade något överhuvudtaget på min dator, den hänger inte med i nya spel längre (är för gammal). Men sist jag var hooked på något så var det oxå Championship Manager. Har typ tagit upp alla lag i högsta divisionen. När jag införskaffat en dator med större kapacitet ska jag fixa mitt all time favourite spel och köra sönder burken, "Driver"! |
|
|
| mindshooter |
| Just nu...Red alert 2....haha tyckte det spelet var så fjantigt först...min polare och jag lirade det på skoj....nu är vi fast och har en klan som e rankad 300 i världen lol....Kul spel faktiskt.....hoppas ni inte missat "Gaming" sectionen som startats på TA :) |
|
|
| King of Clubs |
| Driver var riktigt kul.. förutom den där stressande klockan hela tiden.... Fifa 2002 är riktigt ball.. Man måste själv avgöra hur hårt man ska passa, så spelet blir inte lika låst som tidigare. man kan göra riktigt schyssta djupledspassar a lá Zidane :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Jag spelar inte heller så mycket nu för tiden men när det blev var det Unreal och Re-volt, re-volt var jag nog världsabäst på iaf. Gammla spel jag vet men min burk e ocksp för slö för nyare spel.
En arbets kamrat har x-box och spelet wreckless, fy satan vad verkligt det spelet är, det är alltså ett bil spel man åker runt i en stad å pajjar å så och bilarna, människorna rör sig äkligt verkligt. Kanske inte långt kvar innan det ser fullkomligt verkligt ut... |
|
|
| fruktsoppa |
| the ones and only THPS 1,2,3 + Mat hoffman BMX demo på 2ans skiva.. =) |
|
|
| biznology |
| GT3 är min favorit fortfarande...det är inte för dator men jag köpte inte datorspel...RTCW är okej också/ |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Just nu...Red alert 2....haha tyckte det spelet var så fjantigt först...min polare och jag lirade det på skoj....nu är vi fast och har en klan som e rankad 300 i världen lol....Kul spel faktiskt.....hoppas ni inte missat "Gaming" sectionen som startats på TA :) |
hehe red alert... det är jag skitbra på ;) eller var iaf, ett tag sen man lirade det ju
annars har jag varit topp 5 på Rune i Europa ;)
de bästa spelen genom tiderna borde vara Zelda, Civilization...
sjukt bra spel är från den tiden då äventyrsspel regerade, Sierras alla Quest-spel är underbara |
|
|
| Vizay |
själv lirar jag CS en hel del varenda dag =)
försöker satsa på topplacering med min klan i sverige, får se hur det går :D
lirar inte så mycke annat, blir ju inte så mycke tid övers :) |
|
|
| Vitryss |
| Lattjar runt med Final Fantasy X under den lilla fritid jag har... |
|
|
| Mirv0 |
Teamfortress Classic har funnits ett bra tag rockar fortfarande lirar varje dag.
Annars blir det Starcraft endel och CM |
|
|
|
|