|
ועוד פיגוע לסדר היום...
|
View this Thread in Original format
| DJ-Energy |
כן... עוד פיגוע
עלק הפסקת אש
חחחחחחח
תפתחו ערוץ 2 |
|
|
| MoSH_MaN |
אז מה עשינו בזה שיצאנו מהשטחים................
מלחמה!!!!!!!! |
|
|
| eran |
סעמקקק ערבים זונות
צריך להעיף אותם מפה קיבינימט
אחד אחד להיפטר מהם! |
|
|
| DjChook |
| אני אומר עד יוני יש מלחמה כוללת |
|
|
| Scorchio |
| שיהיה מלחמה רק שימותו ערבים |
|
|
| eXeTik |
| סוף סוף אני יכול להצביע... אמן ביבי נבחר בבחירות הבאות! |
|
|
| NyKoN |
ביבי אדיוט
הוא לא יעשה כלום, הוא רק מדבר
הוא לא יעשה כלום!!!
צריך מישהו צעיר, פסיכופת
שירצח את כללללללללל הערבים בלי יוצא מן הכלל
כזה היטלר של היהודים
מהפכה!!! |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
לא צריך להגזים
ככה כל העולם יבוא נגדינו
הכל היה טוב בלי השמאלנים הפלצנים האלה
הם החלישו את המדינה
צריך שהמדינה תחזור להיות כמו פעם
שאז הערבים פחדו לעשות בעיות כי היו מטפלים בהם כראוי
צריך להחזיר את ביבי! |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by NyKoN
ביבי אדיוט
הוא לא יעשה כלום, הוא רק מדבר
הוא לא יעשה כלום!!!
צריך מישהו צעיר, פסיכופת
שירצח את כללללללללל הערבים בלי יוצא מן הכלל
מהפכה!!! |
אני חושב שנתת תיאור מדיוק של אריאל
:) |
|
|
| MoSH_MaN |
עכשיו אני מסתכל על ההודעות ומה שאני מבין מכל זה:אנחנו לא יותר טובים מהנאצים!!!
אם ככה זה משאתם חושבים אז תמותו אחד אחד!!
אני חושב שצריך להיות מלחמה כי הם לא יעשו שלום בחיים ולא יפסקו הפיגועים אבל אף פעם לא לרדת לרמה של הנאצים !!!!
שקו לי בתחת :whip: :whip: :whip: :whip: |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by NyKoN
שירצח את כללללללללל הערבים בלי יוצא מן הכלל
כזה היטלר של היהודים
מהפכה!!! |
אין יותר קיצוני משרון, הוא נבחר ברוב כלכך גדול בגלל שהוא כלכך קיצוני
אם אתה רוצה מישהו יותר קיצוני אז מצטער להגיד לך אבל אתה בבעיה...
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
הכל היה טוב בלי השמאלנים הפלצנים האלה
הם החלישו את המדינה
צריך שהמדינה תחזור להיות כמו פעם
שאז הערבים פחדו לעשות בעיות כי היו מטפלים בהם כראוי
|
למה מה עושים להם עכשיו? נכנסים בהם אחרי כל פיגוע, מפרקים להם את הבתים למצוא נשק, וכו'...
הקטע שלשרון באמת יש כוח, הוא לא סתם מדבר- אבל אין לו מוח
הוא משחק משחקים של חתול ועכבר
הערבים עשו לנו פיגוע? בואו נלמד אותם לקח... וזה רק מביא להחמרה בפיגועים
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
צריך להחזיר את ביבי! |
א-מ-ן! :) |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
לדעתי אם דבר כזה היה קורה לפני 40 שנה נגיד
אז היו מסדרים משהו עם המוסד
שיפרצו לבית של ערפאת יהרגו אותו ויגרמו לזה להראות כמו תאונה או התאבדות
משהו בסגנון הזה.... |
|
|
|
|