|
off topic:ג'אמפסטייל (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| distortedc |
אחרי חיפוש קצר הבנתי שבגבעתיים הייתה או היו כמה מסיבות
כנראה ששם
באירופה זה להיט היה סקשין שלם ב
Q-BASE
פסטיבל ענק בגרמניה וב
DECIBEL
בהולנד
הלוואי שהיה אפשר לארגן איזה מסיבה פה
.....
אה ו
DJ MIKE
למה אתה מתכוון כשאתה אומר עשינו כבר במסיבות שלנו? |
|
|
| §chop¥ |
| quote: | Originally posted by distortedc
אחרי חיפוש קצר הבנתי שבגבעתיים הייתה או היו כמה מסיבות
כנראה ששם
באירופה זה להיט היה סקשין שלם ב
Q-BASE
פסטיבל ענק בגרמניה וב
DECIBEL
בהולנד
הלוואי שהיה אפשר לארגן איזה מסיבה פה
|
שתבינו איזה הבדל תרבויות. באירופיה (בעיקר בלגיה צרפת והולנד) יש שם פסטיבלים שמנגנים ג'אמפ יענו מהבוקר ועד הלילה ואתם רואים אנשים רוקדים בכיף ובסבבה לא צפוף וממש לא בלאגן כמו פה וגם לא צריך לשתות ולהתפרק בשביל זה.
קבלו איזה שרוטים
http://www.youtube.com/watch?v=d4OZuB7LdG4
תראו איך הוא רוקד כמו מטורף ... הכי טוב שיש
http://www.youtube.com/watch?v=I35BkWB-JW4
והכי מצצצצצצצצצצצצחיק שבעולם
http://www.youtube.com/watch?v=fU1jTK5dRsM |
|
|
| omergunr |
אוקי מצאתי את היעוד שלי בחיים
=) |
|
|
| epsilon1 |
| החסידים של נחמן מאומן אלופים בזה |
|
|
| KrazyDJs |
חח כן הם רוקדים ככה כל הזמן בטיילת באילת בקיץ...
וכשאני משתולל גם אני אוהב לרקוד ככה לקפוץ לזרוק רגליים...לא ידעתי שיש סיגנון כזה חח... |
|
|
| MASTERsplinter |
אחד החזקים יש לומר..
ממש כמו פעם. |
|
|
| DJ Alex E. |
יוראי המ הקשר מינימל !!
המוסיקה הזאת קשורה למינימל כמו שאני קשור לעראפת !
חלאס לדחוף תמושג הזה לכל מקום אתם פוגעים בכבוד של הסגנון !
שאני לא אתחיל לקרוא לפאקיטו אפליפטינג טראנס הא?
:toocool:
ואגב,זה פשוט מוסיקה עד כדי כך מטומטמת שהיא ממכרת חחחחחחח
מייק,עמית אכן צודק
הריקוד אכן בוצע ע"י המעגל הפנימי במסיבה האחרונה :D
רק חבל שזה לא יקרה הפעם עקב נוכחות מועטה של החברים... |
|
|
| cluBBer |
| זה נראה כמו גן חיות אמיתי |
|
|
| YoraY |
| quote: | Originally posted by DJ Alex E.
יוראי המ הקשר מינימל !!
המוסיקה הזאת קשורה למינימל כמו שאני קשור לעראפת !
חלאס לדחוף תמושג הזה לכל מקום אתם פוגעים בכבוד של הסגנון !
שאני לא אתחיל לקרוא לפאקיטו אפליפטינג טראנס הא?
:toocool:
ואגב,זה פשוט מוסיקה עד כדי כך מטומטמת שהיא ממכרת חחחחחחח
מייק,עמית אכן צודק
הריקוד אכן בוצע ע"י המעגל הפנימי במסיבה האחרונה :D
רק חבל שזה לא יקרה הפעם עקב נוכחות מועטה של החברים... |
בונה תממש טיפש נראה לך שהתכוונתי למינימאל הסיגנון שנבע מהאלקטרו או מה שזה לא יהיה?
התכוונתי למינימאלי יענו "כמו" אבל במהדורה מצומקת... קטנה יותר..
זאת אומרת שזה כמו הרדסטייל רק שעשו לו שיפוצים ועשו אותו מינמאליסטי יותר..
בלי קשר למינימל הסיגנון!$@! |
|
|
| DvJ |
כה היתה עלזה שיחה בפורום של אנגונה עם הקליפ הזה ועל הסגנון הזה לפני כמה חודשים...
אתה צריך להיות שיכור\מסומם או מלא אנרגיות כדי לרקוד ככה הרבה זמן.... |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
יווווו
חזק!!! |
|
|
| DJ Alex E. |
| יוראי,זה אתה שממש טיפש אם אתה חושב שמינימל נבע מסגנון כל כך נחות כמו אלקטרו :rolleyes: |
|
|
|
|