|
Auto-login?
|
View this Thread in Original format
| Crillz0r |
Okej jag har problem för varje gång jag stänger av denna sida så loggas jag ut direkt, jag vill ha det så jag aldrig behöver logga in igen. Det är extremt irriterande att behöva logga in hela tiden :P
Så hur gör man för att den ska logga in automatiskt när man besöker hemsidan? Har inte hittat nån sån funktion här i TA. Normalt kommer det ju upp ett fönster som frågar om man vill logga in automatiskt å så... men så är det inte på TA.. Däremot annars så kommer det fram vart som helst typ.
HELP! :P |
|
|
| Jeremy H |
| Logga in och spara lösenordet och se sen till att inte cookies raderas. Är väl vad som behövs i guess :) |
|
|
| Crillz0r |
Var tvungen att logga in IGEN.
Ja det är det jag gör, men det finns ingen ruta där den frågar om jag vill spara lösenordet och det kommer inte fram nån pop-up heller.. :S |
|
|
| Jeremy H |
| quote: | Originally posted by Crillz0r
Var tvungen att logga in IGEN.
Ja det är det jag gör, men det finns ingen ruta där den frågar om jag vill spara lösenordet och det kommer inte fram nån pop-up heller.. :S |
Browser? :) |
|
|
| jofawe |
till och med när jag surfar med mobilen via Opera mini så sparas inloggningen..
kolla internetinställningar och cookies .. den ska spara dem. |
|
|
| Cloudburst |
| Din webläsare sparar inte cookies. |
|
|
| Crillz0r |
| quote: | Originally posted by Cloudburst
Din webläsare sparar inte cookies. |
Som jag sa ovan så sparar login vart som helst för utom på TA forums :S |
|
|
| Cloudburst |
| quote: | Originally posted by Crillz0r
Som jag sa ovan så sparar login vart som helst för utom på TA forums :S |
Då kanske den bara tar bort cookies på TA? Vissa webläsare låter välja från vilken sida du vill spara. |
|
|
| Crillz0r |
| quote: | Originally posted by Cloudburst
Då kanske den bara tar bort cookies på TA? Vissa webläsare låter välja från vilken sida du vill spara. |
Hur kan jag göra för att ändra så att cookies sparas från TA? |
|
|
| anuga |
| Rensa alla siter du förbjudit att spara cookies, tror du har spärrat TA eller nått. |
|
|
|
|