return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 
Tweede Kamer Verkiezingen 2006 (pg. 4)
View this Thread in Original format
Siesta
Sja ik denk een slap kabinetje straks, en dan na 8 maanden weer opnieuw stemmen. Hopelijk zijn de impulsieve SP stemmer dan tot bezinning gekomen.
Desperado22
or CDA+PVDA+SP :D
Loraine
quote:
Originally posted by Siesta
Sja ik denk een slap kabinetje straks, en dan na 8 maanden weer opnieuw stemmen. Hopelijk zijn de impulsieve SP stemmer dan tot bezinning gekomen.


Vandaag op Atzo (Nicolaļ - VVD) gestemd door op de rode knop m'n stem te bevestigen (raar: de kleur rood roept toch andere associaties op dan bevestigen van iets :disbelief )
Toch wel schokkend resultaat imho :wtf:
"Leuk" hoor dat "sociale" protest, maar ik geloof niet dat NL hier nou beter van zou gaan worden als de SP in het kabinet toegelaten zou worden.
Zeg maar dag met het handje tegen aflossing van de staatsschuld en ik vrees voor een toename van mensen die niet gemotiveerd worden om te gaan werken/werk te zoeken als de uitkeringen weer omhoog gaan. :rolleyes:
Niet belonen dat gedrag, maar ontmoedigen is mijn opvatting..maar goed.
Gewoon schokkende dag in de geschiedenis van de Ollandse politiek! :(

FF wat anders: wat doet die Brabo FFS nou op de site van Nederland Kiest ? :eyes: :eyes:
Desperado22
but its unbelievable.... your economic issues are great... when you compare it with germany... how can be such a party like SP so largely grown?
DJ Bazz
Ik heb op de liberaal democratische partij (LibDem) gestemd. Ze zijn nu nog te klein en onbekend, maar anders zou mijn stem blanco zijn geweest. Zij vullen wel het sociaal liberale gat, waar D66 te kort in schiet en de VVD te populistisch wordt.
eieregooie
quote:
Originally posted by Desperado22
or CDA+PVDA+SP :D

Considering the fact that you just can't go without CDA, I'd be fairly happy with that.

Ik heb uiteindelijk toch maar PVDA gestemd trouwens, maar de winst van SP ben ik wel blij mee :)
Lynxx
quote:
Originally posted by SnuggLe
Helemaal mee eens.

Even heeeeeeel gechargeerd: met Links het land weer lekker naar de klote. Al ons geld naar uitkeringstrekkers of 'zielige' slachtoffers van de immigratie of wat dan ook. Lekker nivelleren: mensen met een hoger inkomen dik inleveren. Nog meer geld naar milieu en de milieuregels verscherpen. Mensen minder laten werken en zien dan al onze banen naar het buitenland verdwijnen.

Eigenlijk kan ik me in bijna geen enkele partij vinden. Ik stem dan ook strategisch en stem CDA. Zo slecht is Balkie niet. Met Bos zijn we in ieder geval de klos.


Helemaal mee eens.

Dat milieu is prima hier. Nederland heeft sowieso geen impact op het globale milieu, dus laat eerst landen als duitsland en frankrijk daar maar eens wat meer aan doen.

Dat hogere inkomens meer moeten inleveren vind ik echt dikke onzin. Het is altijd makkelijk om te schoppen tegen rijkeren. Men vergeet vervolgens wel dat "rijk" worden verrot hard werken is in 90% van de gevallen. Als ik op mn 17e bankwerker was geworden dan had ik nu geld gehad. Nu kan ik vanwege mn studie pas op mn 25ste beginnen met werken. Krijg dan wel een goed inkomen, maar heb nog wel wat jaartjes in te halen en een studie schuld die ik nog terug moet betalen.
Verder ken ik wel wat ondernemers die goed geld verdienen. Daar tegenover staat wel dat ze 60+ uur werken.
Als ik zie hoe sommige mensen wegkomen met een redelijk salaris
en heel wat uurtjes niks doen in een week (bijv ambtenaren).

Nederland is een gruwelijk sociaal land, laten we eerst de economie in topconditie brengen, dan komt het met de zorg en scholen ook wel goed.
Cosmic
Christen-Unie. Andere jaren CDA, maar Andre deed het gewoon goed in de campagne. Grote kans dat ze meeregeren (kan zowel rechtsom als linksom)
Loraine
quote:
Originally posted by Cosmic
Christen-Unie. Andere jaren CDA, maar Andre deed het gewoon goed in de campagne. Grote kans dat ze meeregeren (kan zowel rechtsom als linksom)


:nervous: :nervous: :nervous: :nervous:
yahoo
CDA / PvdA / CU lijkt nu meest logisch... en veel beters valt er ook niet van te maken denk ik :o

Siesta
Bos probeert nu alweer weg te lopen voor zn verantwoordelijk heden.
basvh
quote:
Originally posted by Lynxx
Helemaal mee eens.

Dat milieu is prima hier. Nederland heeft sowieso geen impact op het globale milieu, dus laat eerst landen als duitsland en frankrijk daar maar eens wat meer aan doen.

Dat hogere inkomens meer moeten inleveren vind ik echt dikke onzin. Het is altijd makkelijk om te schoppen tegen rijkeren. Men vergeet vervolgens wel dat "rijk" worden verrot hard werken is in 90% van de gevallen. Als ik op mn 17e bankwerker was geworden dan had ik nu geld gehad. Nu kan ik vanwege mn studie pas op mn 25ste beginnen met werken. Krijg dan wel een goed inkomen, maar heb nog wel wat jaartjes in te halen en een studie schuld die ik nog terug moet betalen.
Verder ken ik wel wat ondernemers die goed geld verdienen. Daar tegenover staat wel dat ze 60+ uur werken.
Als ik zie hoe sommige mensen wegkomen met een redelijk salaris
en heel wat uurtjes niks doen in een week (bijv ambtenaren).

Nederland is een gruwelijk sociaal land, laten we eerst de economie in topconditie brengen, dan komt het met de zorg en scholen ook wel goed.

x2 zo denk ik er ook over
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 
Privacy Statement