|
[24.02.2007] Flockers - 5 Jaar Partyflock.nl // Gelredome // Arnheim (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Muppy |
Zaal 2 ziet er best leuk uit! En dit in combinatie met nog wel wat aardige namen in zaal 1 zou het best nog wel eens een optie kunnen zijn...
Al vraag ik me af hoe ze 2 zalen gaan maken...:D |
|
|
| eieregooie |
| Dat heb ik op Flock gelezen, maar t is wel te doen hoor... Ik ben een aantal keer op No UFO's geweest in Berlijn, en dat was een keer in een hele lange oude fabriekshal. Soort Now & Wow maar dan een flink stuk groter, en gewoon kaal. T was aardig underground allemaal dus weinig geavanceerde techniek. Gewoon een stel gigantische gordijnen in het midden deden wonderen. Vlakbij de gordijnen was t wel herrie natuurlijk, maar als je daar een meter of 10 vandaan was merkte je er niks meer van. |
|
|
| Muppy |
| Heb het net op flock gelezen ja:D |
|
|
| HardKiller |
| Denk dat ik hier wel heenga, area 2 ziet er goed uit en kan er toch op de fiets heen :p |
|
|
| jp |
| zo'n hal in tweeen delen gaat niet werken. dat is me sinds shadowlands rave 1997 in thialf wel duidelijk :( |
|
|
| basvh |
Knap dat ze dit voor elkaar krijgen!!! sjappoooo
qua line up is het een no-go. area 2 is op zich wel grappig maar niet voor dat geld. |
|
|
| Sonic-Trance |
Update:
Flockers.1
25% Dream Team
Bas & Ram
Darkraver
Deepack
Headhunterz favoriet
Jochen Miller
Neophyte favoriet
Partyraiser
Pavo favoriet
Tha Playah
The Viper
Zany
Live: Masters of Ceremony
Live: Showtek
Flockers.2
HouseQuake
Baggi Begovic
Bart Skils
Benny Rodrigues
Don Diablo
Fedde le Grand
Gregor Salto
Laidback Luke
Luciën Foort
Miss Djax
Rude Awakening
Sidney Samson
Live: 2000 and One
Live: Secret Cinema
Georganiseerd door Partyflock, Matrixx en Q-dance [
zaterdag 24 februari 2007
21:00 - 07:00
Gelredome
Arnhem
Muziekstijlen
club, electro, groove, hardcore, hardstyle, hardtrance, house, jump, minimal, oldschool, techno
Prijs
Voorverkoop: € 35,-
Kaarten
Kaarten zijn te verkrijgen bij TicketBox, bij TicketOnline.
Inderdaad, de Gelredome gaat in twee stukken!
;) |
|
|
| eieregooie |
| duh :toothless |
|
|
| basvh |
gaan die dj's max 40 min draaien ofzo???
Erg nep vind ik dat. |
|
|
| franzelare |
| quote: | Originally posted by jp
zo'n hal in tweeen delen gaat niet werken. dat is me sinds shadowlands rave 1997 in thialf wel duidelijk :( |
time warp is het bewijs dat het wel goed kan gaan ;) |
|
|
| Siesta |
| quote: | Originally posted by basvh
gaan die dj's max 40 min draaien ofzo???
Erg nep vind ik dat. |
back 2 back sets :eek: |
|
|
| BaRTeZ |
| Hoe was het? En hoe hebben ze het stadion in 2en gehakt? :) |
|
|
|
|