return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 
Laszlo @ Slottsstallarna Top Floor, 4½ hrs (2006-11-17) (pg. 2)
View this Thread in Original format
Cloudburst
Hah, lyssnar fortfarande på den här i spelar till och från plugget. Inte hunnit lyssna klart än. :p
Laszlo
tackar alla...o cloudy, sätt skiten på repeat.. :) o alla ni andra också ;)
jofawe
den är såååå låååång laszlo!
Laszlo
ja, det är väl inget fel med det? långt är bra :) inte för att storlek och längd har någon betydelse (oftast), men ändå...
jofawe
nej jag vet.. men det finns ju gränser med hur mycket man får plats med i sin lilla dosa ju :|

Men.. den är bra .. skön och bultande..
Cloudburst
quote:
Originally posted by Laszlo
tackar alla...o cloudy, sätt skiten på repeat.. :) o alla ni andra också ;)

Den är lång som sagt. :D Sets är den bästa musiken att lyssna på bärbara spelare i mitt tycke. Det blir liksom lite som ett kinderägg.
Laszlo
jag föredrar att lyssna på sets i alla lägen...har inte ens fristående låtar i min playlist, bara i skivväskan...
Christian Ö.
quote:
jag föredrar att lyssna på sets i alla lägen...har inte ens fristående låtar i min playlist, bara i skivväskan...

Precis samma här, min ipod är endast laddad med mixsets. Sjukt skönt att slippa pilla hela tiden när man ska byta låt samt att man inte lika lätt sönderspelar låtar.

i övrigt, bra jobbat! :)
Cloudburst
quote:

Saken är att jag hatar att ha på musik och inte "lyssna". Bakgrundmusik när man gör annat är slöseri enligt mit tycke. När jag lyssnar så slutar jag med allt annat och bara diggar totalt. Hemma eller på dansgolvet. På buss och så funkar set bättre för då lyssnar man på musik i längre omgångar utan avbrott, medan hemma så kanske jag lyssnar på nån låt och sen gör jag andra saker och sen lyssnar på några mer låtar.

Jag funkar så bara. :D
mr_fisken
18. Joe T Vannelli feat Rochelle Fleming - Get it on (Joe T Vannelli Dubby Mix)

Alltså hur kan jag ha glömt bort den eller inte snappat upp den .. fan va sjukt jävla nice den är ohhh:tongue2

Cloudburst
Hah, håller på och pimpar denna för min tjej som inte alls är inne på elektronisk musik i denna skalan. :p Typ The Knife och så är det närmaste. Hon kommer nog gilla radio remixarna och så, heh. :)
Laszlo
Det är rätt, tryck på de skiten bara...förr eller senare lär de sig ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement