| X-scream |
hehe, lycka till :)
nåt "ställe" som spelar detta lär du ju inte hitta. Du får nog söka dig till nån obskyr psyfest men inte ens då e det säkert att du får höra goatrance.
Jag ska dock spela ett goa-set i slutet av mars :whip: :crazy: (gbg-området) |
|
|