|
Bang! @ Club Pi - 16/12-06
|
View this Thread in Original format
| dj_alfi |
bøffe detta ifra plurboardet siden ingen andre posta det ;)
blir nok sinnsykt bra detta her :D |
|
|
| Kimito |
Mer info kommer i løpet av kvelden eller morgendagen :)
Presseskriv, flyer/poster... you know the drill! :) |
|
|
| dj_alfi |
| quote: | Originally posted by Kimito
Mer info kommer i løpet av kvelden eller morgendagen :)
Presseskriv, flyer/poster... you know the drill! :) |
 
:toothless |
|
|
| DJ_Dark |
| Andre steder har jeg lest at han kommer 16 mai 2007? Hva er egentlig rett eller er det begge? |
|
|
| euphoria_ibiza |
 |
|
|
| DJ_Dark |
Så hvorfor har du babla om 16 mai hele tiden da?
Jeg kan ikke den datoen siden min kjære feirer sin 18års dag den dagen! |
|
|
| euphoria_ibiza |
| quote: | Originally posted by DJ_Dark
Så hvorfor har du babla om 16 mai hele tiden da?
Jeg kan ikke den datoen siden min kjære feirer sin 18års dag den dagen! | vel var trøtt den dagen :rolleyes: |
|
|
| dj_alfi |
skal ikke ha noen avhoppere her nei, :toothless |
|
|
| dj_alfi |
skal ikke ha noen avhoppere her nei, :toothless |
|
|
| dj_alfi |
skal ikke ha noen avhoppere her nei, :toothless |
|
|
| dj_alfi |
| haha, tror TA hikker litt :P |
|
|
|
|