|
monday bar
|
View this Thread in Original format
| Ravesquad |
| Tja! En liten fråga från en som varit borta länge, kör inte monday bar på måndagar längre? |
|
|
| mr_fisken |
Nja inte direkt, det är väl mest på sommaren dom kör måndagar tror jag.
Monday Bar Promotions
Kalendarium
Lördag 9 december
ANGEL
K2, Götgatan 99
Torsd-Fred 14-15 december
Monday Bar Lucia Cruise 2006
M/S Silja Festival
Eddie Halliwell, Sander van Doorn, Talla2XLC, Simon Patterson, DJ Tsuyoshi + 9 x Future Lounge och Johnny Boys morgongymnastik!
Läs mer
Juldagen 25 december
Monday Bar 14-årsfest!
Göta Källare
Nyårsafton 31 december
GODSKITCHEN WORLD TOUR
Münchenbryggeriet
Fredag 5 januari
Monday Bar Trettondagstrance
Göta Källare
Lite blandat som du ser. kolla www.mondaybar.com vettja |
|
|
| CJ InterCity |
| Någon som vet lineup till dessa fester? Börjar bli dags för ett Stockholm besök igen tycker jag :) |
|
|
| mr_fisken |
på nyårsafton ska dess spela enligt godskitchen.com
Paul Thomas
Micky Slim
Jon O Bir
Mark Eteson
bara till att invänta resten |
|
|
| Ravesquad |
| Synd, det var ju alltid en räddare i nöden en tråkig måndag...som igår.... verkar inte som det finns någon bra dansklubb som kör varje vecka längre? |
|
|
| Vizay |
| Jon O'Bir, about ing time!!! :D |
|
|
| Christian Ö. |
| quote: | Originally posted by CJ InterCity
Någon som vet lineup till dessa fester? Börjar bli dags för ett Stockholm besök igen tycker jag :) |
Den 25e lirar jag!:D men då giggar ju du i holland:whip: :p |
|
|
| trancedanne |
| 5 januari. Sean Tyas och MIKE, FETT!!!! |
|
|
| [SWE]Helios |
| Sean Tyas och MIKE? Samma helg som jag är i STHLM? :eyespop: |
|
|
| Pjox |
| Jag har helt slutat att kolla om det blir några skoj fester men kanske ska ta och kolla upp sånt igen. I alla fall runt nyår och början på jan. :) |
|
|
| CJ InterCity |
| quote: | Originally posted by Christian Ö.
Den 25e lirar jag!:D men då giggar ju du i holland:whip: :p |
funderar faktiskt på att cancela... INTE :D
men det är ju inte precis ditt avskedsgig heller ;) räkna med mig nästa gång! och kanske redan den 5 jan :wtf: |
|
|
| Christian Ö. |
| quote: | Originally posted by CJ InterCity
funderar faktiskt på att cancela... INTE :D
men det är ju inte precis ditt avskedsgig heller ;) räkna med mig nästa gång! och kanske redan den 5 jan :wtf: |
hehe det hoppas jag verkligen inte:) Desvärre är inte jag hemma på norra breddgrader den 5e januari, så det får bli en annan gång...:rolleyes: |
|
|
|
|