return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
monday bar
View this Thread in Original format
Ravesquad
Tja! En liten fråga från en som varit borta länge, kör inte monday bar på måndagar längre?
mr_fisken
Nja inte direkt, det är väl mest på sommaren dom kör måndagar tror jag.

Monday Bar Promotions
Kalendarium

Lördag 9 december
ANGEL
K2, Götgatan 99

Torsd-Fred 14-15 december
Monday Bar Lucia Cruise 2006
M/S Silja Festival
Eddie Halliwell, Sander van Doorn, Talla2XLC, Simon Patterson, DJ Tsuyoshi + 9 x Future Lounge och Johnny Boys morgongymnastik!
Läs mer

Juldagen 25 december
Monday Bar 14-årsfest!
Göta Källare

Nyårsafton 31 december
GODSKITCHEN WORLD TOUR
Münchenbryggeriet

Fredag 5 januari
Monday Bar Trettondagstrance
Göta Källare



Lite blandat som du ser. kolla www.mondaybar.com vettja
CJ InterCity
Någon som vet lineup till dessa fester? Börjar bli dags för ett Stockholm besök igen tycker jag :)
mr_fisken
på nyårsafton ska dess spela enligt godskitchen.com

Paul Thomas
Micky Slim
Jon O Bir
Mark Eteson

bara till att invänta resten
Ravesquad
Synd, det var ju alltid en räddare i nöden en tråkig måndag...som igår.... verkar inte som det finns någon bra dansklubb som kör varje vecka längre?
Vizay
Jon O'Bir, about ing time!!! :D
Christian Ö.
quote:
Originally posted by CJ InterCity
Någon som vet lineup till dessa fester? Börjar bli dags för ett Stockholm besök igen tycker jag :)

Den 25e lirar jag!:D men då giggar ju du i holland:whip: :p
trancedanne
5 januari. Sean Tyas och MIKE, FETT!!!!
[SWE]Helios
Sean Tyas och MIKE? Samma helg som jag är i STHLM? :eyespop:
Pjox
Jag har helt slutat att kolla om det blir några skoj fester men kanske ska ta och kolla upp sånt igen. I alla fall runt nyår och början på jan. :)

CJ InterCity
quote:
Originally posted by Christian Ö.
Den 25e lirar jag!:D men då giggar ju du i holland:whip: :p

funderar faktiskt på att cancela... INTE :D

men det är ju inte precis ditt avskedsgig heller ;) räkna med mig nästa gång! och kanske redan den 5 jan :wtf:
Christian Ö.
quote:
Originally posted by CJ InterCity
funderar faktiskt på att cancela... INTE :D

men det är ju inte precis ditt avskedsgig heller ;) räkna med mig nästa gång! och kanske redan den 5 jan :wtf:

hehe det hoppas jag verkligen inte:) Desvärre är inte jag hemma på norra breddgrader den 5e januari, så det får bli en annan gång...:rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement