|
[25-12-2006] Incredible - Club Poema, Utrecht (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| AirPole |
| quote: | Originally posted by robin
Oh daarom doe je altijd zo abnormaal zeker.. :p :D |
JIJ WEER???!!!!!
:mad: |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by Loraine
Was een integratie-grapje op BETA forum, alleen vergeten terug te zetten...ben nu weer gewoon Ollander :toothless
Rusland :eyes: Toe maar ! Bizniz and/or pleasure if I may ask? |
all pleasure beeb....:D
ff kerst ontwijken... din mee.
alleen die k*tvisa.... paspoort 2 weken pleite en ik in berlijn vlgnde week... |(zie regel 1...ghehehe) |
|
|
| Tomaz |
| quote: | Originally posted by AirPole
Wij hebben hier in ieder geval geen last van uitlaatgassen!!!
:wtf: |
Ach man, ge spelt m'n naam nog niet eens foutloos! :p |
|
|
| Jackson Claxon |
| quote: | Originally posted by Tomaz
Ach man, >>>>>>ge<<<<<<< spelt m'n naam nog niet eens foutloos! :p | Meteen de brabander uithangen! Heel goed... heel goed! |
|
|
| Tomaz |
| quote: | Originally posted by Jackson Claxon
Meteen de brabander uithangen! Heel goed... heel goed! |
Vught de gekste, je snapt! |
|
|
| Jackson Claxon |
| quote: | Originally posted by Tomaz
Vught de gekste, je snapt! | Daar had je het over ja... |
|
|
| Jackson Claxon |
| Dat ik er zin in heb! :) |
|
|
| HardKiller |
| quote: | Originally posted by Jackson Claxon
Dat ik er zin in heb! :) |
+1 |
|
|
| Jackson Claxon |
| quote: | Originally posted by HardKiller
+1 | Dan zijn we iig met zijn 2-en :P |
|
|
| CJ InterCity |
| allemaal kommt naar Poema, ok? goed zo! :cool: |
|
|
| Jackson Claxon |
| quote: | Originally posted by Freezel
nee | Zonde! Wel goed nederlands voor een Zweed dacht ik zo :D |
|
|
|
|