|
Den store norske TA Desktop-tråden (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| nephilim |
| quote: | Originally posted by dj_alfi
Nei, nå er det nok, som om dere ikke ser på litt uvanlig porno en gang ibalnt!! |
hehehe BUSTEEED! :eyes: :whip: |
|
|
| dj_alfi |
| quote: | Originally posted by nephilim
hehehe BUSTEEED! :eyes: :whip: |
hehe :toothless: |
|
|
| Lokhèn |

^^ |
|
|
| alieu |
| quote: | Originally posted by Lokhèn

^^ |
fet bakrund! hvor har du finni den? |
|
|
| alieu |
takker :)
fin side forresten |
|
|
| freeloop |
Min desktop. Den kjører som en KULE på min nye 3Ghz
Siste windows update gav faktisk 16 farger på OS'et også :eyes: Umulig å holde følge med denne teknologien nå til dags
 |
|
|
| DJ_Dark |
| HAHAHAHAHAHA! Idiot Fredrik! Dårlig spøk, men morsom :p |
|
|
| DJ-RED |

:) |
|
|
| netroM |

Hmz... har hatt den sånn litt lenge nå egentlig...
Hadde katta i alieus avatar før :) |
|
|
| DJ_Dark |
| Synnsykt bra bilde egentlig :D |
|
|
| lusk |
 |
|
|
|
|