return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
Trance Energy - Volume 1-CD - 2002
View this Thread in Original format
NyKoN
חבר שלי אמר לי שהדיסק הזה נדיר חבלז
יצא לפני כמה ימים
והנה הטראק ליסט

01. Intro/T&c - Turntables Sync

02. Svenson & Gielen - We Know What You Did

03. Ppk - Resurection

04. Katana - Gemini

05. Nexus - II Vicious

06. Bas & Ram - Protocol

07. Yahel - Massive Control

08. Black & Jones - Desire (4 Strings Remix)

09. Dj Air - Alone With Me (Tukan Mix)

10. Rising Star - Clear Blue Moon

11. M.o.r.p.h. - Maximun Overdrive (Benicio Remix)

12. Wavetraxx - The Rithem

13. Pandemonium Porject - The Active Building

14. G&m Porject - Feeling The Sunrise (Up Mix)
15. Precision & The Freak - The Progress (Mt Mix)

16. Warp Brothers - Blast The Speakers

17. Solar Factor - Deep Sonar

18. Pale X - Eightball

19. Mario Piu & Fabio Mc - Invaders

20. Dj Tiesto - Suburban Train (Cosmic Gate Remix)

21. Cosmic Gate - Back To Earth

22. Outro/T&c - Energy Generators Shutdown




[Total Playing Time] ................................: 76:11

[Total Size] ........................................: 104,6 MB
arik
פשששש
נראה פצצה

מה זאת אומרת הדיסק נדיר
לא מוכרים אותו החנויות מוסיקה??
MoSH_MaN
שמע בכל זאת אני לא חושב שאני הולך לקנות דיסקים....

אבל נראה אחלה
NyKoN
אני אומר נדיר כי הוציאו אותו ב15 אני חושב
ולא מצאתי אותו בשום מקום! אפילו לא זכר!!

חבר שלי נמצא בקבוצת פריצה שהשיגה את הדיסק
שזה יותר נכון 2 דיסקים
דיסק שני אני אפרסם כשיהיה לי
Hell_Copter
נראה לא רע בכלל
אבל אם זה יצא רק ב 15 אז תן לזה כמה ימים
אני יכול לברר עם חבר שלי אם יש לו אם אתה רוצה
DJ-Energy
אחי תן את השם של השחרור המלא
NyKoN
VA-Trance_Energy_-_Volume_1-CD-2002-MiM

אם אתה מוצא אז תפרסם לינק בבקשה
Agent-Fire
אחי זה צד אחד מהדיסק של הדיוידי...
יצא עכשיו דיוידי שבצד אחד שלו זה הטראקים הממוקססים ובצד שני זה דיוידי עם כל הההופעות של כל הדיג'אים!!!

אפשר להזמין את זה מ
ID&T
הוא עולה משהו כמו 20 יורו
אבל המשלוח לדיוידי זה 17 יורו ולדיסק זה בהרבה יותר זול, אבל אני לא יודע לאיזה קטגוריה זה נכנס כי זה מגיעה בקופסה של דיסק רגיל ולא בקופסא של דיוידי
אולי אני יזמין אם המשלוח לא יהיה 17 יורו!
:rolleyes:

זה דבר לכל החיים
:stongue: :eyes:


שם השיחרור של הקליפ הוא
Trance.Energy.2002.MUSIC.EVENT.SVCD.DVDRIP-TWC

ת'רד של זה בפורום
http://www.tranceaddict.com/forums/...&threadid=38025
DjChook
מאיפה אפשר להוריד ?
Agent-Fire
quote:
Originally posted by DjChook
מאיפה אפשר להוריד ?


אם אתה שואל אותי, אין לי מושג...
גם אני מת למצוא את זה!

NyKoN
אני אפיץ את זה מתישהו השבוע
חבר שלי מעלה לי את זה עכשיו
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by Agent-Fire
זה דבר לכל החיים
:stongue: :eyes:


שם השיחרור של הקליפ הוא
Trance.Energy.2002.MUSIC.EVENT.SVCD.DVDRIP-TWC

ת'רד של זה בפורום
http://www.tranceaddict.com/forums/...&threadid=38025


וואי וואי זה שווה !

יש לך מושג מאיםה להוריד?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement