|
Trance Energy - Volume 1-CD - 2002
|
View this Thread in Original format
| NyKoN |
חבר שלי אמר לי שהדיסק הזה נדיר חבלז
יצא לפני כמה ימים
והנה הטראק ליסט
01. Intro/T&c - Turntables Sync
02. Svenson & Gielen - We Know What You Did
03. Ppk - Resurection
04. Katana - Gemini
05. Nexus - II Vicious
06. Bas & Ram - Protocol
07. Yahel - Massive Control
08. Black & Jones - Desire (4 Strings Remix)
09. Dj Air - Alone With Me (Tukan Mix)
10. Rising Star - Clear Blue Moon
11. M.o.r.p.h. - Maximun Overdrive (Benicio Remix)
12. Wavetraxx - The Rithem
13. Pandemonium Porject - The Active Building
14. G&m Porject - Feeling The Sunrise (Up Mix)
15. Precision & The Freak - The Progress (Mt Mix)
16. Warp Brothers - Blast The Speakers
17. Solar Factor - Deep Sonar
18. Pale X - Eightball
19. Mario Piu & Fabio Mc - Invaders
20. Dj Tiesto - Suburban Train (Cosmic Gate Remix)
21. Cosmic Gate - Back To Earth
22. Outro/T&c - Energy Generators Shutdown
[Total Playing Time] ................................: 76:11
[Total Size] ........................................: 104,6 MB |
|
|
| arik |
פשששש
נראה פצצה
מה זאת אומרת הדיסק נדיר
לא מוכרים אותו החנויות מוסיקה?? |
|
|
| MoSH_MaN |
שמע בכל זאת אני לא חושב שאני הולך לקנות דיסקים....
אבל נראה אחלה |
|
|
| NyKoN |
אני אומר נדיר כי הוציאו אותו ב15 אני חושב
ולא מצאתי אותו בשום מקום! אפילו לא זכר!!
חבר שלי נמצא בקבוצת פריצה שהשיגה את הדיסק
שזה יותר נכון 2 דיסקים
דיסק שני אני אפרסם כשיהיה לי |
|
|
| Hell_Copter |
נראה לא רע בכלל
אבל אם זה יצא רק ב 15 אז תן לזה כמה ימים
אני יכול לברר עם חבר שלי אם יש לו אם אתה רוצה |
|
|
| DJ-Energy |
| אחי תן את השם של השחרור המלא |
|
|
| NyKoN |
VA-Trance_Energy_-_Volume_1-CD-2002-MiM
אם אתה מוצא אז תפרסם לינק בבקשה |
|
|
| Agent-Fire |
אחי זה צד אחד מהדיסק של הדיוידי...
יצא עכשיו דיוידי שבצד אחד שלו זה הטראקים הממוקססים ובצד שני זה דיוידי עם כל הההופעות של כל הדיג'אים!!!
אפשר להזמין את זה מ
ID&T
הוא עולה משהו כמו 20 יורו
אבל המשלוח לדיוידי זה 17 יורו ולדיסק זה בהרבה יותר זול, אבל אני לא יודע לאיזה קטגוריה זה נכנס כי זה מגיעה בקופסה של דיסק רגיל ולא בקופסא של דיוידי
אולי אני יזמין אם המשלוח לא יהיה 17 יורו!
:rolleyes:
זה דבר לכל החיים
:stongue: :eyes:
שם השיחרור של הקליפ הוא
Trance.Energy.2002.MUSIC.EVENT.SVCD.DVDRIP-TWC
ת'רד של זה בפורום
http://www.tranceaddict.com/forums/...&threadid=38025 |
|
|
| DjChook |
| מאיפה אפשר להוריד ? |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by DjChook
מאיפה אפשר להוריד ? |
אם אתה שואל אותי, אין לי מושג...
גם אני מת למצוא את זה! |
|
|
| NyKoN |
אני אפיץ את זה מתישהו השבוע
חבר שלי מעלה לי את זה עכשיו |
|
|
| MoSH_MaN |
וואי וואי זה שווה !
יש לך מושג מאיםה להוריד? |
|
|
|
|