return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
Heineken.DayParty.HaDekel Beach.Eilat 5-6.1.07
View this Thread in Original format
cluBBer
...הפעם הם בכלל הגזימו
DAVE SEAMAN
ANTHONNY PAPPA
אני אומר אפשר , ככה ככה , אין יותר את מי להביא כאילו
ועוד פעם אותו הזבלה
OFFER NISSIM
ASTRIX
ו
עברי לידר
WTF? אני אומר

רוצים ללכת על כל סוגי אנשים יענו
Viber
יצא מצב שיהיו ערסים,אנשים ששונאים ערסים והמוסיקה שלהם,הומואים,אשכנזים שערסים שונאים

יהיה שמח
Shahar
נראית דווקא מסיבה טובה
אני אישית מתבאס בחורף לנסוע לאילת
Glenn-Holmes
דייב סימן שווה את הנסיעה ואנטוני פאפא כיום הוא תעלומה עבורי.

אם יהיה כסף יש סיכוי סביר מאוד שאני יסע
§chop¥
זה רק אני או שהם נתקעו בשנת 98,99 ככה ?

מביאים
shash
tiesto
DAVE SEAMAN
ANTHONNY PAPPA
josh wink היה לא מזמן

בכל מקרה הם לא רואים שהם כבר ממש לא בשיאם והיום הסגנון הזה הולך פחות.

ואם כבר היה להם קצת יותר כסף עדיף היה לבהיא כבר
carl cox
paul okenfold
paul van dyk


:conf:
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by §chop¥
זה רק אני או שהם נתקעו בשנת 98,99 ככה ?

מביאים
shash
tiesto
DAVE SEAMAN
ANTHONNY PAPPA
josh wink היה לא מזמן

בכל מקרה הם לא רואים שהם כבר ממש לא בשיאם והיום הסגנון הזה הולך פחות.

ואם כבר היה להם קצת יותר כסף עדיף היה לבהיא כבר
carl cox
paul okenfold
paul van dyk


:conf:


אם רק היית מבין כמה אתה סותר את עצמך
פול אוקנ]פולד זה לא נקרא להתקע ב98-99?
מה קארל קוקס הוא די גיי חדש בסצינה? (לא שהייתי מתנגד לראות אותו בארץ באמת שלא...אבל אתה מבין את העקרון)
שלא לדבר על פול ואן דייק....שגם ראינו אותו בארץ פעמיים בשנה -שנה וחצי האחרונות.
וחוץ מזה
לא ראית את דייב סימן לייב אין לך זכות דיבור.
§chop¥
לא, אז לא הבנת אותי נכון...

אם כבר להתקע ב-98 אז תביאו כבר את פול אוקנפולד, קארל קוקס...

זה הכוונה.

יש מבין ?
DJ-Kreing^^
יווו
anthony pappa
אליפווווווות

זה גם יוצא על השבוע בית שלי אז כנראה נביא שמה בראש
DJMIKE
לא יודע אם אני אוכל לשמוע אנשים צועקים "סאקזי סקאזי" באמצע סט של דייב סימן ולצאת משם לא בניידת
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by §chop¥
לא, אז לא הבנת אותי נכון...

אם כבר להתקע ב-98 אז תביאו כבר את פול אוקנפולד, קארל קוקס...

זה הכוונה.

יש מבין ?


כן יש מבין

בשביל אוקנפולד אני לא חושב שהייתי יוצא מהבית גם למכולת השכונתית

אם אתה מדבר על אנשים שכבר לא מעניינים כמו בעבר זה הוא

תאמין לאחד שראה אותו באיביזה
ולאחד ששמע סיפורים מעלליו שם השנה
הבן אדם מבייש את משהוא השיג בשתי העשורים האחרונים

DvJ
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
כן יש מבין

בשביל אוקנפולד אני לא חושב שהייתי יוצא מהבית גם למכולת השכונתית

אם אתה מדבר על אנשים שכבר לא מעניינים כמו בעבר זה הוא

תאמין לאחד שראה אותו באיביזה
ולאחד ששמע סיפורים מעלליו שם השנה
הבן אדם מבייש את משהוא השיג בשתי העשורים האחרונים



כה התמסחרות מטורפתתת אבל עדין יש קצת איכות בסטים שלו וגם במוזיקה

Save the last trance for me
omergunr
האלבום האחרון שלו ממש בושה..
אלוהים יודע מה זה היה האלבום הזה
מה הוא חשב לעצמו :conf: :conf:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement