|
Hapoel/Maccabi!!!
|
View this Thread in Original format
| Goashem |
איפה ביתר? חחחחחחח
יאללה הפעול! ובהצלחה גם למכבי חיפה |
|
|
| Goashem |
| ותגידו למשהו יש מושג למה לסמל של חיפה יש כוכב מלמעלה? מה הם זכו במונדיאל ולא ידעתי? |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by Goashem
ותגידו למשהו יש מושג למה לסמל של חיפה יש כוכב מלמעלה? מה הם זכו במונדיאל ולא ידעתי? |
10 אליופיות
ומה הקשר למונדיאל. גם לאינטר יש כוכב

וגם למילאן נראה לי
 |
|
|
| Glenn-Holmes |
ליובנטוס יש שתיים!
פורצה יובה |
|
|
| KrazyDJs |
מברוק להפועל, ניצחון כמו שצריך...
וגם חיפה עשו לנו קצת טוב בלב :)
עכשיו רק צריך שברסה יעופו מהאלופות והשנה הזאת תהיה כל כך טובהההההההה |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
עכשיו רק צריך שברסה יעופו מהאלופות והשנה הזאת תהיה כל כך טובהההההההה |
היית רוצה.. =] |
|
|
| Viber |
באמת יפה
רק חבל שזה בגביע וואפה המעפן הזה |
|
|
| Goashem |
| quote: | Originally posted by Viber
באמת יפה
רק חבל שזה בגביע וואפה המעפן הזה |
אדיף או"פה מאשר כלום
| quote: | | ומה הקשר למונדיאל. גם לאינטר יש כוכב |
מי שזוכה במונדיאל מקבל כוכב ושחכתי מהאיטלקים כי הם סתם קבוצות מאפנות שקונות משחקים...כמו ביתר!
:D
יאללה הפועל
(וגם חיפה. אבל רק באירופה) |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by Goashem
מי שזוכה במונדיאל מקבל כוכב ושחכתי מהאיטלקים כי הם סתם קבוצות מאפנות |
חולק עלייך. |
|
|
| DvJ |
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
חולק עלייך. |
+1
Haifa ftw....... |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Viber
באמת יפה
רק חבל שזה בגביע וואפה המעפן הזה |
נבחרת שמפסידה בבית לנבחרת בינונית כמו קרואטיה והתקציבים של הקבוצות שמשחקות באירופה מהליגה שלה הם פחות מ-10 מיליון דולר אני חושב שההצלחה הזו בגביע אופא היא הישג יפה מאוד ואם שתי הקבוצות יעברו שלב זה יהיה הישג אדיר |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
נבחרת שמפסידה בבית לנבחרת בינונית כמו קרואטיה והתקציבים של הקבוצות שמשחקות באירופה מהליגה שלה הם פחות מ-10 מיליון דולר אני חושב שההצלחה הזו בגביע אופא היא הישג יפה מאוד ואם שתי הקבוצות יעברו שלב זה יהיה הישג אדיר |
כן תיראה אני מסכים איתך ומי היה חושב שהם יהיו במצב הזה עכשיו והכל
אבל לדעתי משנה לשנה המפעל הזה מאבד מחשיבותו ומהעניין שבו ולכן קצת חבל שזה לא בבמה הגדולה באמת |
|
|
|
|