return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
Hapoel/Maccabi!!!
View this Thread in Original format
Goashem
איפה ביתר? חחחחחחח
יאללה הפעול! ובהצלחה גם למכבי חיפה
Goashem
ותגידו למשהו יש מושג למה לסמל של חיפה יש כוכב מלמעלה? מה הם זכו במונדיאל ולא ידעתי?
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by Goashem
ותגידו למשהו יש מושג למה לסמל של חיפה יש כוכב מלמעלה? מה הם זכו במונדיאל ולא ידעתי?

10 אליופיות
ומה הקשר למונדיאל. גם לאינטר יש כוכב




וגם למילאן נראה לי
Glenn-Holmes
ליובנטוס יש שתיים!
פורצה יובה
KrazyDJs
מברוק להפועל, ניצחון כמו שצריך...

וגם חיפה עשו לנו קצת טוב בלב :)

עכשיו רק צריך שברסה יעופו מהאלופות והשנה הזאת תהיה כל כך טובהההההההה
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by KrazyDJs

עכשיו רק צריך שברסה יעופו מהאלופות והשנה הזאת תהיה כל כך טובהההההההה

היית רוצה.. =]
Viber
באמת יפה
רק חבל שזה בגביע וואפה המעפן הזה
Goashem
quote:
Originally posted by Viber
באמת יפה
רק חבל שזה בגביע וואפה המעפן הזה

אדיף או"פה מאשר כלום
quote:
ומה הקשר למונדיאל. גם לאינטר יש כוכב

מי שזוכה במונדיאל מקבל כוכב ושחכתי מהאיטלקים כי הם סתם קבוצות מאפנות שקונות משחקים...כמו ביתר!
:D
יאללה הפועל
(וגם חיפה. אבל רק באירופה)
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by Goashem


מי שזוכה במונדיאל מקבל כוכב ושחכתי מהאיטלקים כי הם סתם קבוצות מאפנות

חולק עלייך.
DvJ
quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
חולק עלייך.


+1

Haifa ftw.......

Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Viber
באמת יפה
רק חבל שזה בגביע וואפה המעפן הזה


נבחרת שמפסידה בבית לנבחרת בינונית כמו קרואטיה והתקציבים של הקבוצות שמשחקות באירופה מהליגה שלה הם פחות מ-10 מיליון דולר אני חושב שההצלחה הזו בגביע אופא היא הישג יפה מאוד ואם שתי הקבוצות יעברו שלב זה יהיה הישג אדיר
Viber
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
נבחרת שמפסידה בבית לנבחרת בינונית כמו קרואטיה והתקציבים של הקבוצות שמשחקות באירופה מהליגה שלה הם פחות מ-10 מיליון דולר אני חושב שההצלחה הזו בגביע אופא היא הישג יפה מאוד ואם שתי הקבוצות יעברו שלב זה יהיה הישג אדיר


כן תיראה אני מסכים איתך ומי היה חושב שהם יהיו במצב הזה עכשיו והכל
אבל לדעתי משנה לשנה המפעל הזה מאבד מחשיבותו ומהעניין שבו ולכן קצת חבל שזה לא בבמה הגדולה באמת
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement