|
Sonic Inc.
|
View this Thread in Original format
| MennoB |
Ik heb net een nummer gedownload en het heet Sonic Inc. - I Feel 4 You. Wie iemand of dit nummer bestaat, en of er een nummer bestaat wat veel op het deuntje lijkt in het begin. Het komt me heel bekent voor.
Grz |
|
|
| Tha Force |
ik ken et nie, maybe as je ff een sampletje geeft...
Maar anders ken ik em nie |
|
|
| MennoB |
| Hoe zet je die er dan op, en kan je hem dan luisteren zonder dat ik online hoef te zijn?? |
|
|
| Tha Force |
| gewoon de link neerzette naar waar de track staat, of je attached em! Maar dan meot je een sample doen want er kan geen groter file geattahced worde dan 550000 bytes. |
|
|
| DJ Bazz |
| ikweetet het niet zeker, maar ik dacht dat dat de nieuwe van sonix inc is/gaat worden. maar heb het heel ergens vaag gehoord/gelezen |
|
|
| MennoB |
| Hoe maak je dan zo'n sample?? |
|
|
| TranceFool |
| Ja, das het nieuwe nummer :) |
|
|
| Kamaya |
| Ik vind die radiocut op AG maar lame:rolleyes: |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by MennoB
Hoe maak je dan zo'n sample?? | ]
Door de bitrate naar beneden te halen (converten). |
|
|
| MennoB |
| Sonic Inc. - I Feel 4 You |
|
|
| Eye-Riz |
| Petrus, wat heeft Menno nou aan zo'n antwoord... leg dan meteen uit hoe je dat converten doet... |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
Petrus, wat heeft Menno nou aan zo'n antwoord... leg dan meteen uit hoe je dat converten doet... |
Uuh ja, ik had ff geen zin om een uitleg te typen. En nu nog niet eigenlijk, want het is zondag (dus....).
:D |
|
|
|
|