| Segev |
טוב מי שלא יודע במקרה לפגו יש איזה מין חבילה כזאת ל 206
שהם מוסיפים לך סאב מגבר פאנל וסט רמקולים שאתה קונה רכב חדש
השאלה היא כמה זה באמת שווה..
יש מישהו שבמקרה נתקל בזה או יודע קצת פרטים על המערכת?
כמובן שאני לא הולך לקנות את האוטו בגלל המערכת כן אבל השאלה אם שווה להוסיף את זה או לא?? |
|
|